Bij The Hanger in Teuge serveert ook de robot de gast


Bediening - Bij restaurant The Hangar in Teuge kunnen gasten sinds kort ook bediend worden door een robot. Nadat de gasten hun bestelling hebben gegeven aan een medewerker, verschijnt even later de rijdende robot aan tafel met de bestelling.

Voor Ayhan Sahin, eigenaar van de ADAS groep waar The Hangar onder valt, is de robot geen vervanging van het personeel, maar een toevoeging voor het team en gasten. Want ook een medewerker kan ziek zijn en moet sowieso bij eventuele (verkoudheids)klachten thuisblijven. En dat kan in de bezetting weleens tot problemen leiden. Met de inzet van de robot, wordt kan dat gemis worden opgevangen. Bovendien zorgt de robot voor extra spektakel in het restaurant.

Ondersteuning

Sinds dat The Hangar weer geopend is na corona is ook de drukte weer terug. Om zijn team zoveel mogelijk ondersteuning te bieden heeft Ayhan de robot aangeschaft: “Onze medewerkers blijven natuurlijk thuis bij enige verkoudheidsymptomen, waardoor er toch zomaar een gat in je rooster kan vallen op sommige momenten. Voor mij is het van belang dat zowel het huidige team als onze gasten hier zo weinig mogelijk van merken. Onze nieuwe horeca robot geeft het team de nodige assistentie én wordt daarnaast ontzettend goed ontvangen door onze gasten”, aldus Sahin. De robot is zo gemaakt dat hij nauwkeuring door het restaurant kan manoeuvreren zonder tafels of gasten aan te stoten. “Onze gasten vinden het prachtig”, aldus medewerker Carlijn.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Thuisbezorging in 4 weken tijd met 20% gestegen

Analyse – De horeca is deze zomer minder hard gestegen dan in de zomer van vorig jaar. Anders ligt dat bij thuisbezorging. Dat blijft maar doorstijgen. De afgelopen 4 weken wederom met 20 procent (van 6,5% van de avondmaaltijden thuis naar 7,9%).

Lees bericht




Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Lees bericht



Combinatie TAPP en Heineken geeft horecabedrijf insights

Insights - TAPP en bierbrouwer Heineken gaan samenwerken. Het bedrijf dat data verzamelt voorziet Nederlandse horecaondernemers van inzichten op basis van verkoopdata waarmee zij hun bedrijf beter kunnen laten aansluiten op de markt. Door de samenwerking komt de informatie van de scale-up op grote schaal beschikbaar.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid