BP test gemakslijn voor vrouwen


Petrol – BP test op een aantal ‘high traffic’ stations een nieuw convenience label ‘Wild Bean Cafe Grab & Go’. De introductie, waarmee de maatschappij vooral op vrouwen mikt, wordt half januari geëvalueerd. Onder het nieuwe label zijn 10 items gelanceerd, die te verdelen zijn over vier productgroepen: yoghurtjes, verse fruitsalades, side salades en lunch salades. “Met dit ultraverse assortiment bieden wij onze klanten een gezond ontbijt, lunch of snack. Wij verwachten dat dit vooral bij onze vrouwelijke klanten zal aanslaan,” aldus Jacoline Poldervaart van BP. De eerste resultaten zijn heel positief. Half januari wordt de introductie geëvalueerd, maar als de positieve lijn zich blijft voortzetten dan worden er zeker producten en eventueel productgroepen aan deze nieuwe lijn toegevoegd, zo laat Poldervaart weten. De producten zijn niet terug te vinden op de stations waar het Marks & Spencer-assortiment wordt gevoerd. Binne het Marks & Spencer-assortiment zijn voldoende, vergelijkbare gemaksproducten te vinden. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid