Brandstore HEB JE EVEN?! opent op Rotterdam CS


Pop up - Deze week opende op Rotterdam Centraal de brandstore HEB JE EVEN?! In deze nieuwe winkel draait alles om de zintuiglijke beleving van A-merkproducten. Twee weken lang delen drie A-merken de winkel en bieden reizigers een zintuiglijke, Aziatische beleving. Rotterdam is de eerste locatie waar HEB JE EVEN?! een tijdelijke themawereld opent. In de pop-up store bereiden koks verse wokgerechten en laten reizigers kennismaken met producten van Conimex, Lassie en Engel Foreign Food. Er wordt geproefd, geprobeerd en de kant-en-klare boodschappentas staat klaar om mee te nemen, want de meeste reizigers ‘hebben maar even’. Oprichters van Kortingisleuk.nl en Young Perfect zijn de initiatiefnemer van dit winkelconcept. ‘Met HEB JE EVEN?! willen we in eerste instantie A-merken iets nieuws bieden’, vertelt Jesse Esra van Donk, new business developer van Young Perfect. ‘We hebben gemak en beleving samengebracht, op zo’n manier dat het perfect past in het dagelijks leven van consumenten en inspeelt op hun behoeften. En dat in slechts zeven minuten.’ Die zeven minuten staan centraal in HEB JE EVEN?! Onderzoek van NS wijst namelijk uit dat treinreizigers gemiddeld zeven minuten wachten op de volgende aansluiting. Bijna de helft van die reizigers is een young professional met een druk leven en een grote interesse in trends en internationale belevingen. ‘Als de eerste winkel van HEB JE EVEN?! aanslaat, zouden op andere Nederlandse stations ook zomaar nieuwe themawerelden kunnen oppoppen,’ aldus Jeroen Lubbers, initiatiefnemer en oprichter van Kortingisleuk.nl. ‘ Bron: Young Perfect

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid