Broodzaak betekent omzetplus van 30 miljoen voor HMSHost


Reizigersshops – Met de deal van de Broodzaak op de Nederlandse stations schrijft HMSHost International jaarlijks 30 miljoen omzet bij. De wereldmarktleider in eten en drinken voor reizigers tekende een contract voor 10 jaar en gaat vanaf 1 december alle 29 vestigingen van de keten exploiteren. De komende jaren verwacht HMSHost dat er fors meer reizigers de treinstations zullen gaan bezoeken, waardoor in een sterke omzetgroei van broodconsumptie wordt voorzien. HMSHost International werkt aan een nieuw eigen broodmerk voor de Nederlandse treinstations met een groter, kwalitatief en gevarieerd aanbod, gebaseerd op nieuwe trends en de laatste inzichten. Het nieuwe broodmerk zal eind dit jaar worden gelanceerd. Walter Seib, CEO van HMSHost International: “Niet alleen de reiziger, maar ook NS kiest voor onze persoonlijke benadering. Daar zijn wij trots op. Uiteraard bieden wij financiële zekerheid, maar wij willen op de locaties ook het verschil maken zodat een bezoek aan één van de winkels meer is dan een tussenstop. Het zijn ‘places to be’ waar reizigers zich thuis voelen, op elk moment.” Samenwerking NS De samenwerking tussen HMSHost International en NS begon in 2015. Sinds die tijd exploiteert HMSHost International 17 vestigingen van Burger King, 4 vestigingen van La Place en meerdere vestigingen van LEON, Bistrot, ’t Koffiehuis en Bar Centraal op diverse Nederlandse treinstations. In maart dit jaar werd de eerste Nederlandse winkel van Pret A Manger geopend op station Utrecht Centraal. Sytze van der Aa Commercieel Directeur NS Stations: “We halen met HMSHost International een ondernemende partner in huis die niet alleen met ons meedenkt, maar ook bijdraagt aan de groei van de business door kansen te creëren, merken te introduceren en optimaal te laten presteren binnen onze operationele richtlijnen.” Groei werkgelegenheid Met de voorspelde groei van reizigers en broodverkopen, is de verwachting dat de werkgelegenheid de komende jaren zal groeien. De overname vindt plaats met behoud van werkgelegenheid voor ruim 400 medewerkers. Daarnaast geeft de overname de huidige personeelsleden ook nieuwe kansen op doorgroei en ontwikkeling, omdat HMSHost International over een eigen vakopleiding beschikt. Bron: @FoodClicks Reizigersshops – Met de deal van de Broodzaak op de Nederlandse stations schrijft HMSHost International jaarlijks 30 miljoen omzet bij. De wereldmarktleider in eten en drinken voor reizigers tekende een contract voor 10 jaar en gaat vanaf 1 december alle 29 vestigingen van de keten exploiteren. De komende jaren verwacht HMSHost dat er fors meer reizigers de treinstations zullen gaan bezoeken, waardoor in een sterke omzetgroei van broodconsumptie wordt voorzien. HMSHost International werkt aan een nieuw eigen broodmerk voor de Nederlandse treinstations met een groter, kwalitatief en gevarieerd aanbod, gebaseerd op nieuwe trends en de laatste inzichten. Het nieuwe broodmerk zal eind dit jaar worden gelanceerd. Walter Seib, CEO van HMSHost International: “Niet alleen de reiziger, maar ook NS kiest voor onze persoonlijke benadering. Daar zijn wij trots op. Uiteraard bieden wij financiële zekerheid, maar wij willen op de locaties ook het verschil maken zodat een bezoek aan één van de winkels meer is dan een tussenstop. Het zijn ‘places to be’ waar reizigers zich thuis voelen, op elk moment.” Samenwerking NS De samenwerking tussen HMSHost International en NS begon in 2015. Sinds die tijd exploiteert HMSHost International 17 vestigingen van Burger King, 4 vestigingen van La Place en meerdere vestigingen van LEON, Bistrot, ’t Koffiehuis en Bar Centraal op diverse Nederlandse treinstations. In maart dit jaar werd de eerste Nederlandse winkel van Pret A Manger geopend op station Utrecht Centraal. Sytze van der Aa Commercieel Directeur NS Stations: “We halen met HMSHost International een ondernemende partner in huis die niet alleen met ons meedenkt, maar ook bijdraagt aan de groei van de business door kansen te creëren, merken te introduceren en optimaal te laten presteren binnen onze operationele richtlijnen.” Groei werkgelegenheid Met de voorspelde groei van reizigers en broodverkopen, is de verwachting dat de werkgelegenheid de komende jaren zal groeien. De overname vindt plaats met behoud van werkgelegenheid voor ruim 400 medewerkers. Daarnaast geeft de overname de huidige personeelsleden ook nieuwe kansen op doorgroei en ontwikkeling, omdat HMSHost International over een eigen vakopleiding beschikt. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid