Campina Merk van het Jaar, Coca Cola meest herkenbare verpakking


Verkiezing - Campina is door de Nederlandse supermarktklant verkozen tot Merk van het Jaar 2014. Op de tweede en derde plaats eindigden respectievelijk Mona en Douwe Egberts. De Merk van het Jaar awards werden vandaag voor de achtste achtereenvolgende keer uitgereikt. De uitreiking gebeurde tijdens de Jaarbijeenkomst van de Federatie Nederlandse Levensmiddelen Industrie (FNLI) in DeFabrique te Utrecht. In een grootschalig consumentenonderzoek, uitgevoerd door EFMI Business School en GfK, werden merken beoordeeld op kwaliteit, innovatiekracht en expressiviteit. Voorafgaand aan de uitreiking van de overall prijs werden de winnaars in zeven productcategorieën bekendgemaakt: Alcoholische dranken: Hertog Jan Non-alcoholische dranken (excl. zuivel): Douwe Egberts Zoetwaren, snacks, ontbijtproducten, brood en banket: LU Kruidenierswaren overig: Unox Zuivel, kaas en geelvetten: Campina Vers, salades, diepvries en verpakte groenten: Johma Persoonlijke verzorging en schoonmaak: Nivea Daarnaast werd de bijzondere prestatie award uitgereikt aan het merk dat in de ogen van de consument de meest herkenbare verpakking heeft. Deze prijs werd gewonnen door Coca-Cola, gevolgd door Chocomel en Nivea op respectievelijk de tweede en derde plaats. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid