Coca-Cola nieuwe partner Feyenoord en Stadion Feijenoord
Partnership – Coca-Cola en Feyenoord slaan met ingang van 1 juli 2025 de handen ineen. De komende seizoenen is de frisdrankleverancier Official Partner van Feyenoord en Stadion Feijenoord.
Feyenoord-supporters en andere bezoekers van De Kuip kunnen vanaf het nieuwe seizoen gebruikmaken van meerdere (fris)dranken uit het Coca-Cola-assortiment: van Coca-Cola tot Powerade. Lilian de Leeuw, venue director Stadion Feijenoord: “We zijn enorm blij met Coca-Cola als nieuwe partner. Met dit partnership verbeteren we de supporterservaring én zetten we een stap naar een duurzamer stadion. Alle publieke verkooppunten in het stadion krijgen een nieuwe uitstraling, volledig in lijn met de merkuitstraling van Coca-Cola. Ook worden nieuwe, duurzame koelinstallaties geïnstalleerd, waaronder energiezuinige koelingen en postmixsystemen.”
Supportersbeleving
Ruud van der Knaap, commercieel directeur van Feyenoord: “Deze samenwerking brengt twee iconische merken samen in een gedeelde missie: het versterken van de supportersbeleving in De Kuip.” En Jeroen van Vliet, country director Nederland bij Coca-Cola Europacific Partners: “Feyenoord en Coca-Cola hebben beide een rijke historie, we zijn eerder de frisdrankleverancier geweest in De Kuip. Deze samenwerking markeert het begin van een nieuw hoofdstuk, waarin zichtbaarheid, activaties en de beleving van de supporters centraal staan.”
Bron: Coca-Cola/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
BACARDÍ Rum en Coca-Cola lanceren nieuwe ready-to-drink cocktail
Introductie - Twee wereldmerken bundelen hun krachten: Bacardi Limited en The Coca-Cola Company introduceren samen de klassieke combinatie BACARDÍ & Coca-Cola in een kant-en-klaar ready-to-drink (RTD) blikje. De nieuwe mix is vanaf 1 januari 2026 verkrijgbaar in Nederland.
Lees berichtClaudia Sampaio nieuwe Director Retail bij Nederlandse Loterij
Benoeming - Claudia Sampaio treedt per 1 september aan als Director Retail bij Nederlandse Loterij, de grootste kansspelorganisatie van Nederland. De afgelopen jaren was Sampaio actief als Associate Director Retail bij Coca-Cola Europacific Partners.
Lees berichtEerste HOMiES Inspiratiedag zet klassieke horeca centraal
Event – Afgelopen donderdag vond de allereerste vernieuwde Foodservice HOMiES Inspiratiedag plaats in het Inspirium in Breda. De middag stond in het teken van de officiële terugkeer van Foodservice HOMiES en het thema: De Toekomst van de Klassieke Horeca. Niet met passieve luisteraars, maar met actieve deelnemers die samen het gesprek aangingen over waar we als sector naartoe willen.
Lees berichtCoca-Cola introduceert in 2025 diverse nieuwe smaken
Introducties - Coca-Cola introduceert in 2025 weer een reeks innovaties in het frisdrankschap. De frisdrankleverancier blijft zich richten op vernieuwing om in te spelen op de behoeften en smaakvoorkeuren van consumenten. Dit jaar introduceert het merk een breed scala aan innovaties, met verrassende smaken, suikervrije varianten en vernieuwde verpakkingen.
Lees berichtHorecaEvenTT blijft vaste waarde in het noorden
Vakbeurzen – De vakbeurs HorecaEvenTT in de WTC Expo in Leeuwarden werd goed bezocht. Traditioneel bezoeken altijd veel horecaondernemers van de Waddeneilanden de vakbeurs en ook die waren deze keer weer aanwezig. De beurs valt verder altijd op door de warme aankleding van de expositieruimte en de verzorgde stands.
Lees berichtClaire Revenu nieuwe country director Coca-Cola Nederland
Benoeming - Met ingang van 1 februari 2025 is Claire Revenu de nieuwe country director van Coca-Cola Nederland, zo heeft het bedrijf bekend gemaakt. Zij is daarmee de opvolger van Karlijn in ’t Veld, die per diezelfde datum de functie van vice president Hong Kong, Taiwan, Macao & Mongolia gaat bekleden.
Lees bericht