Coca-Cola verruilt tijdelijk logo op verpakking voor persoonlijke boodschap


Campagne - Coca-Cola lanceert vandaag de campagne ‘Open To Better’. Een campagne die iedereen stimuleert om stil te staan bij persoonlijke voornemens van positiviteit, vriendelijkheid en goede bedoelingen voor een mooie toekomst. Het merk stelt voor deze campagne de ruimte van het logo op de verpakkingen ter beschikking om persoonlijke ambities en goede voornemens vast te leggen.

Naast de verkrijgbaarheid van ‘Open to Better’- verpakkingen, met voornemens zoals ‘Dit jaar ga ik anderen helpen’ en ‘Ik neem jou nooit meer voor lief’, kunnen consumenten via het ‘Open to Better’-platform ook een gepersonaliseerd blikje laten ontwikkelen voor zichzelf of om aan een ander te geven.

25 voornemens

‘Open To Better’ betekent openstaan voor de dingen die we beter kunnen doen. Om dat te illustreren heeft het merk 25 voornemens voor het nieuwe jaar ontwikkeld, die op de plaats van het Coca-Cola-logo staan vermeld. Deze verpakkingen moedigen niet alleen aan om stil te staan bij wat er beter kan, hulp te vragen waar mogelijk en beloftes te doen aan geliefden, maar vooral om 2021 met een open vizier tegemoet te gaan. Coca-Cola Marketing Manager Margreet van Staalduijnen: “Coca-Cola zet zich al meer dan 130 jaar in voor het samenbrengen van mensen wereldwijd. In reactie op de huidige situatie hebben we de 'Open to Better' campagne gelanceerd. Met deze campagne laten we zien hoe de wereld is veranderd en tonen we extra waardering voor dingen die we voorheen misschien voor lief namen.”

Samenwerking

Om het maken van goede voornemens te stimuleren, werkte Coca-Cola samen met mensen uit heel Europa die hun inspirerende voornemens en verhalen met ons delen in een reeks korte filmportretten. Deze korte films – te zien op cocacolanederland.nl – laten een aantal vrolijke en authentieke persoonlijke verhalen zien zoals het verhaal van Bella, die piano leerde spelen van haar opa. Bella belooft in haar video de duetten met haar opa nooit meer als vanzelfsprekend te beschouwen.

Bron: Coca-Cola/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Nieuwe Coca-Cola Creations in het teken van K-pop

Introductie – Coca-Cola introduceert de eerste Coca-Cola Creations van 2024: Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. De limited edition variant is geïnspireerd op K-pop, een subcultuur uit Zuid-Korea dat inmiddels wereldwijd ongekend populair is door de Koreaanse popmuziek, films, beauty- en fashiontrends. 

Lees bericht

Coca-Cola fabriek in Nederland CO₂-neutraal gecertificeerd  

Industrie – De fabriek in Dongen van Coca-Cola Europacific Partners is CO₂-neutraal gecertificeerd volgens de internationale PAS2060 norm. Dat heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt. Eén van de onderdelen voor het behalen van het certificaat is het reductieplan, met als grootste impact de overgang van gas naar volledige elektrificatie.

Lees bericht



Coca-Cola introduceert smaakvariant in co-creatie met AI

Introductie – Coca-Cola lanceert woensdag wereldwijd Coca-Cola 3000, een limited-edition smaakvariant van Coca-Cola Zero Sugar binnen het Coke Creations platform. Coca-Cola 3000 Zero Sugar is de eerste smaak, die mede door menselijke als kunstmatige intelligentie (AI) is gecreëerd.

Lees bericht

Jeroen van Vliet nieuwe country director CCEP Nederland

Personalia - Jeroen van Vliet is vanaf 1 maart 2023 de nieuwe country director Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) Nederland. Hij volgt Jaap Wassink op, die binnen de organisatie de internationale stap maakt naar de rol van group VP sales execution & route to market voor CCEP.  

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid