Consumenten maken kans op ‘rondje voor hun zaak’


Actie- Swinkels Family Brewers komt met ‘Rondje voor jouw zaak’: een online platform waar consumenten een vat bier kunnen winnen voor hun favoriete horecazaak.

De consument koopt een van de deelnemende bieren in de supermarkt of horeca, scant deze met zijn mobiele telefoon, selecteert zijn favoriete horecazaak en ziet direct of hij een vat wint voor deze zaak. Swinkels Family Brewers zorgt er vervolgens voor dat de zaak kosteloos het vat bier ontvangt om vers te tappen zodra ze weer open mag. De actie loopt tot eind oktober, zodat ook sportkantines kunnen meedoen aan de actie zodra deze weer open gaan. In totaal worden er tenminste 600 vaten weggegeven. Romke Swinkels, directeur Nederland bij Swinkels Family Brewers: “Met ’Rondje voor jouw zaak’ snijdt het mes aan twee kanten: de consument kan genieten van een bier naar keuze en maakt ondertussen kans om zijn favoriete zaak een vat cadeau te doen.”

Bron: Swinkels Family Brewers

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid