De Beren past huisstijl aan en wil internationaal


De onthulling van het nieuwe logo van De Beren / Foto bij: De Beren

Formulenieuws - Na de enorme groei en professionalisering van de organisatie krijgt de horecaformule van De Beren een nieuwe uitstraling. De beer in het gele logo maakt plaats voor een eigentijds - petrol kleurig - logo met een messing beer. Buitenlandse ambitie speelt een rol bij de vernieuwde uitstraling.

Het nieuwe logo werd tijdens een rebranding event voor franchisenemers en medewerkers gepresenteerd. Niet alleen het vernieuwde logo werd daar getoond, maar in gezelschap van Beren-ambassadeur John De Wolf werd door eigenaar Ad Schaap ook de nieuwe huisstijl gepresenteerd.

Marketing manager Marjolein Mens geeft aan dat het tijd werd om de huisstijl aan te passen: “Het werd tijd om onze huisstijl net zo eigentijds te krijgen als de vestigingen. De focus ligt nu op kwaliteit en dat moet het logo uitstralen.”

Een andere belangrijke reden om huisstijl en logo aan te passen, is volgens Mens, de naderende uitbreiding  naar het buitenland. Hierover kon zei weinig zeggen, behalve dat hierover snel informatie zou volgen.

Bron: De Beren/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Beren populairste restaurantketen Nederland

Onderzoek – De Beren is de best bezochte restaurantketen in Nederland (14%). Bovendien is De Beren de laatst bezochte keten voor 10% van de Nederlanders. Personen in de leeftijd van 18 tot en met 34 jaar bezoeken het vaakst een restaurantketen (65%).

Lees bericht


Gemiddelde NPS Nederlandse restaurantketens is +72

Onderzoek - De grootste restaurantketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +72. Proeflokaal Bregje krijgt de hoogste score (+91). Het is opvallend dat drie van de vijf meest bezochte ketens een NPS krijgen die lager is dan gemiddeld. De 18- tot 34-jarigen geven gemiddeld een lagere score dan oudere bezoekers.

Lees bericht

Marjolein Mens wordt nieuwe CCO De Beren

Benoeming – Marjolein Mens (31) is onlangs benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) van franchiseformule De Beren. Mens startte in 2014 bij de restaurantketen, na haar studie Communicatie Media en Informatietechnologie, en wordt nu lid van de directie. Zij wil gaan testen met prijsdifferentiatie en verder verduurzamen

Lees bericht

De Beren wakkert richting Valentijnsdag de liefde aan

Horeca - De Beren start de Valentijnscampagne ‘Proef de Spanning’. Het restaurantconcern weet dat Valentijnsdag het uitgelezen moment voor veel koppels is om ‘de grote vraag’ te stellen, en om stellen die klaar zijn voor de volgende stap een handje te helpen kunnen zij een geheel verzorgd huwelijksaanzoek met alles erop en eraan winnen bij De Beren.

Lees bericht



Coca-Cola in actie met horecaketen De Beren en het Rode Kruis

Actie – Coca-Cola Nederland heeft de actie ‘Making A Difference’ verlengd met een speciale december-editie. De actie, waarbij gezinnen die het hard nodig hebben, werden verrast met maaltijdvouchers voor lokale horecapartners van het frisdrankmerk, wordt nu ook ingezet voor circa 750 gezinnen die afhankelijk zijn van voedselhulp. De vouchers worden gekocht bij horecaketen De Beren.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid