Deliveroo breidt dienstverlening uit naar hotels, catering en evenementen


Bezorgdienst – Maaltijdbezorger Deliveroo breidt het bedrijfsaanbod van 'Deliveroo for Business' na twee jaar uit met roomservice in hotels, catering voor evenementen en fruit & snacks. Van dit onderdeel van Deliveroo, gericht op de zakelijke markt, maken wereldwijd meer dan 7.000 bedrijven gebruik, waaronder bedrijven in Nederland. Met het uitbreiden van de diensten verwacht Deliveroo duizenden nieuwe bedrijven aan zich te kunnen binden. In Nederland is het aantal zakelijke klanten in 2018 al met 50% gegroeid. Nederlandse bedrijven bestellen via een zakelijk account voor lunch en diner, en laten dat op kantoor leveren. Stijn Verstijnen, directeur Deliveroo Nederland: “Het aantal bestellingen van zakelijke klanten is het afgelopen jaar met meer dan 50 procent gestegen en we verwachten deze groei voort te zetten. Steeds meer bedrijven zoeken naar een gezonde, gevarieerde bezorgservice voor hun medewerkers, bijvoorbeeld voor als zij overwerken. Onze diensten passen hier goed bij. Daarnaast blijven we nieuwe diensten lanceren.” Business service In Nederland worden zoals gezegd roomservice voor hotels, evenementen en fruit & snacks voor kantoor toegevoegd. Met Deliveroo roomservice hoeven hotelgasten met trek alleen maar de maaltijd die ze willen te selecteren, en het gerecht wordt in korte tijd in hun hotel bezorgd. Mits het hotel die service toestaat. In Australië is deze service al succesvol getest bij de hotelketen Quest Apartment hotels. Die uitbreiding is vooral een optie voor de hotels zonder roomservice, die dit als extra service kunnen aanbieden aan hun gasten. Op die manier hoeven zij geen eigen roomservice te organiseren, wat vaak kostbaar is. De tweede dienst is het cateren tijdens grote evenementen. De aftrap van de nieuwe Deliveroo-dienst was in augustus, tijdens de grootste drone racing wedstrijd ter wereld. In december verzorgt het team de catering voor de eerste keer tijdens een bruiloft in Londen. Wereldwijd worden nu al boekingen voor het cateren van Kerstfeesten gedaan. En ook nieuw is de service om met regelmaat fruit en ‘gezonde snacks’ naar kantoorpanden te organiseren, om werknemers op die manier gezonde voeding te bieden. Verstijnen: “Met deze nieuwe diensten verwachten we het klantenbestand verder uit te breiden. Wij willen altijd een optie zijn wanneer je aan eten denkt. Nu geldt dit ook voor hotelgasten, bezoekers van evenementen en kantoormedewerkers die zin hebben in een gezonde snack.” Financiële sector eet op het werk In Nederland lunchen en dineren we keurig op tijd, ook als we aan het werk zijn. Lunches worden het meeste geleverd om 12:00 en diners om 19:00. Advocatenkantoren en bedrijven in de financiële sector bestellen voornamelijk ‘s avonds en zijn goed voor 65 procent van alle diner bestellingen via Deliveroo for Business. Lunchbestellingen worden vooral gedaan door reclamebureaus en techbedrijven, waarschijnlijk voor brainstormsessies of klantenlunches. Poke bowls, een relatieve nieuwkomer, is de koning onder de favoriete cuisines bij het kantoorpersoneel, gevolgd door Mexicaans en Aziatisch eten. Deliveroo for Business werd in september 2016 geïntroduceerd, toen het bedrijf zag dat het aantal kantoormedewerkers dat bij Deliveroo bestelde groot was. Momenteel wordt de service gebruikt door 7.000 bedrijven in 12 landen. Bron: @FoodClicks Bezorgdienst – Maaltijdbezorger Deliveroo breidt het bedrijfsaanbod van 'Deliveroo for Business' na twee jaar uit met roomservice in hotels, catering voor evenementen en fruit & snacks. Van dit onderdeel van Deliveroo, gericht op de zakelijke markt, maken wereldwijd meer dan 7.000 bedrijven gebruik, waaronder bedrijven in Nederland. Met het uitbreiden van de diensten verwacht Deliveroo duizenden nieuwe bedrijven aan zich te kunnen binden. In Nederland is het aantal zakelijke klanten in 2018 al met 50% gegroeid. Nederlandse bedrijven bestellen via een zakelijk account voor lunch en diner, en laten dat op kantoor leveren. Stijn Verstijnen, directeur Deliveroo Nederland: “Het aantal bestellingen van zakelijke klanten is het afgelopen jaar met meer dan 50 procent gestegen en we verwachten deze groei voort te zetten. Steeds meer bedrijven zoeken naar een gezonde, gevarieerde bezorgservice voor hun medewerkers, bijvoorbeeld voor als zij overwerken. Onze diensten passen hier goed bij. Daarnaast blijven we nieuwe diensten lanceren.” Business service In Nederland worden zoals gezegd roomservice voor hotels, evenementen en fruit & snacks voor kantoor toegevoegd. Met Deliveroo roomservice hoeven hotelgasten met trek alleen maar de maaltijd die ze willen te selecteren, en het gerecht wordt in korte tijd in hun hotel bezorgd. Mits het hotel die service toestaat. In Australië is deze service al succesvol getest bij de hotelketen Quest Apartment hotels. Die uitbreiding is vooral een optie voor de hotels zonder roomservice, die dit als extra service kunnen aanbieden aan hun gasten. Op die manier hoeven zij geen eigen roomservice te organiseren, wat vaak kostbaar is. De tweede dienst is het cateren tijdens grote evenementen. De aftrap van de nieuwe Deliveroo-dienst was in augustus, tijdens de grootste drone racing wedstrijd ter wereld. In december verzorgt het team de catering voor de eerste keer tijdens een bruiloft in Londen. Wereldwijd worden nu al boekingen voor het cateren van Kerstfeesten gedaan. En ook nieuw is de service om met regelmaat fruit en ‘gezonde snacks’ naar kantoorpanden te organiseren, om werknemers op die manier gezonde voeding te bieden. Verstijnen: “Met deze nieuwe diensten verwachten we het klantenbestand verder uit te breiden. Wij willen altijd een optie zijn wanneer je aan eten denkt. Nu geldt dit ook voor hotelgasten, bezoekers van evenementen en kantoormedewerkers die zin hebben in een gezonde snack.” Financiële sector eet op het werk In Nederland lunchen en dineren we keurig op tijd, ook als we aan het werk zijn. Lunches worden het meeste geleverd om 12:00 en diners om 19:00. Advocatenkantoren en bedrijven in de financiële sector bestellen voornamelijk ‘s avonds en zijn goed voor 65 procent van alle diner bestellingen via Deliveroo for Business. Lunchbestellingen worden vooral gedaan door reclamebureaus en techbedrijven, waarschijnlijk voor brainstormsessies of klantenlunches. Poke bowls, een relatieve nieuwkomer, is de koning onder de favoriete cuisines bij het kantoorpersoneel, gevolgd door Mexicaans en Aziatisch eten. Deliveroo for Business werd in september 2016 geïntroduceerd, toen het bedrijf zag dat het aantal kantoormedewerkers dat bij Deliveroo bestelde groot was. Momenteel wordt de service gebruikt door 7.000 bedrijven in 12 landen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid