Diageo lanceert nieuw B2B-kennisplatform DIAGEO One


Een platform waar ondernemers tips, inspiratie en achtergronden kunnen vinden over de merken van Diageo

Platform - Diageo introduceert DIAGEO One, een B2B-ondersteuningsplatform, waar eigenaren van slijterijen en horeca 24 uur per dag terecht kunnen voor onder meer exclusieve trainingsvideo's, recepten, social media materiaal, speciale aanbiedingen, trends updates. Ook het bestellen van Diageo producten via hun reguliere groothandel kan met DIAGO One.

Met de lancering van DIAGEO One wil de drankproducent de relatie met haar afnemers verder verdiepen. Robert-Jan Werkhoven, Head of Business Transformation: ‘Na twee zware jaren gaat voor de horeca een nieuw seizoen van start. We hebben DIAGEO One gelanceerd om afnemers nog betere ondersteuning te bieden in het runnen van hun bedrijf. Zo kunnen eigenaren gemakkelijk op het platform terecht voor speciale aanbiedingen of POS materiaal.’

One-stop-shop

Alle geregistreerde pubs, clubs, bars en restaurants hebben op het platform exclusief toegang tot de opleidingsvideo's van de Diageo Bar Academy. Met deze video’s kun je als eigenaar je barpersoneel trainen en zelf inspiratie opdoen voor drankjes. Zo kan iedereen een Instagram-waardig drankje serveren. Op het DIAGEO One platform kunnen afnemers ook terecht voor achtergrondinformatie over Diageo-merken en tips over de ‘perfect serve’, zodat medewerkers hun klanten hier alles over kunnen vertellen. Er verschijnen daarnaast regelmatig updates met het laatste nieuws uit de markt en praktische tips van ervaringsdeskundigen, welke zijn afgestemd op de tijd van het jaar, evenementen, feestdagen en actuele ontwikkelingen. Zo kunnen Diageo-afnemers en eigenaren van Diageo-verkooppunten op DIAGEO One onder meer artikelen vinden over de inzet van een buitenbar of cocktail-inspiraties opdoen voor op het terras.

Bron: Diageo/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Oud-bestuurders Booking.com en Ahold aan boord bij Amigos

Platform - Social platform Amigos heeft drie voormalige directeuren van Booking.com, Hyves en Ahold als investeerders aangetrokken, plus een bestuurslid KHN Amsterdam. De Amigos app heeft ruim 800.000 gebruikers, maar wil verder groeien. Ook internationaal. De nieuw aangetrokken investeerders gaan daarbij helpen.

Lees bericht

BOER&NLekker en platform Lokalist bundelen krachten

Samenwerken - Het korte ketenconcept BOER&NLekker, een initiatief van boerencoöperatie Agrifirm, en bestel- en transportplatform voor lokaal eten Lokalist bundelen hun krachten, met een nieuwe focus op de zakelijke markt. Beide partijen willen met de samenwerking een ‘one-stop shop’ inrichten voor retail, catering en horeca voor directe inkoop bij lokale duurzame boeren.

Lees bericht

De winnaars van de Gault&Millau Awards 2024

Verkiezing – Maandagmiddag werd in het Utrechtse Tivoli Vredenburg de winnaars bekend gemaakt van de Gault & Millau Awards 2024. Onder het toeziend oog van de top van de Nederlandse restaurantwereld werden zij op het podium bekroond, in 18 categorieën als ‘Chef van het Jaar’, ‘Jonge Chef van het Jaar’ en ‘Gastheer van het Jaar’. Na afloop van de bijeenkomst werd de nieuwe...

Lees bericht


Nieuw huurcontract voor winkel- en horecapanden

Winkelpanden – Branche- en werkgeversorganisaties hebben een nieuwe Huurdersvariant’ van het ROZ-model gemaakt. In het ROZ zijn de verhuurders vertegenwoordigd. Het model moet huurcontractbesprekingen tussen partijen evenwichtiger maken en onwenselijke situaties voorkomen.

Lees bericht

Vakjury Awards uitgereikt in bomvol Theater Figi

Verkiezing - De Award Uitreiking van de Nederlandse Horeca Prijzen vond deze week plaats in het sfeervolle Theater Figi in Zeist. Doelstelling van de Nederlandse Horeca Prijzen is om een podium te bieden aan uitblinkers in de horecabranche om daarmee ook anderen te inspireren.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid