Directiewisseling bij snackfabrikant Van Geloven
 Benoemingen  - Snackfabrikant Van Geloven, bekend van onder meer de merken Mora en Van Dobben, gaat met ingang van volgend jaar de directie op een groot aantal plaatsen wijzigen. Zo maken CEO Peter Doodeman, CFO Christiaan van Tilburg en Directeur Marketing & Innovatie Marcel Joosten plaats voor nieuwe, intern aangedragen en geselecteerde kandidaten.
CEO Peter Doodeman wordt opgevolgd door Jan Aaltzen Linde (de huidige Directeur Verkoop en Logistiek). Jan Aaltzen Linde draagt zijn stokje over aan Arno van Thuijl (de huidige Sales Manager Retail Benelux). CFO Christiaan van Tilburg krijgt opvolging van Ruth Triki (de huidige Group Finance Manager) en Marcel Joosten wordt opgevolgd door Mieke De Laat (de huidige Marketing Manager België). De drie vertrekkende mensen gaan hun carrière allemaal buiten Van Geloven voorzetten
De functie van HR directeur wordt ingevuld per 1 november. De kandidaat voor deze zal per oktober bekend worden gemaakt.
Van Geloven is de afgelopen jaren fors gegroeid. Zo werden er niet alleen overnames gedaan, maar werd er ook fors geïnvesteerd in nieuwe snacks. In de afgelopen tien jaar verdubbelde de omzet van Mora en wist het merk De Bourgondiër zich sterk te manifesteren. De gezonde basis van het bedrijf was volgens vertrekkend CEO Doodeman ook de reden voor McCain om Van Geloven vier jaar geleden te kopen, zodat ze naast aardappelproducten ook een appetizer business in Europa konden opstarten. Inmiddels worden via de samenwerking met McCain veel producten in met name het appetizer segment (fingerfood snacks), aan diverse grote ketens binnen en buiten Europa verkocht.
Bron: @FoodClicks
			
			Benoemingen  - Snackfabrikant Van Geloven, bekend van onder meer de merken Mora en Van Dobben, gaat met ingang van volgend jaar de directie op een groot aantal plaatsen wijzigen. Zo maken CEO Peter Doodeman, CFO Christiaan van Tilburg en Directeur Marketing & Innovatie Marcel Joosten plaats voor nieuwe, intern aangedragen en geselecteerde kandidaten.
CEO Peter Doodeman wordt opgevolgd door Jan Aaltzen Linde (de huidige Directeur Verkoop en Logistiek). Jan Aaltzen Linde draagt zijn stokje over aan Arno van Thuijl (de huidige Sales Manager Retail Benelux). CFO Christiaan van Tilburg krijgt opvolging van Ruth Triki (de huidige Group Finance Manager) en Marcel Joosten wordt opgevolgd door Mieke De Laat (de huidige Marketing Manager België). De drie vertrekkende mensen gaan hun carrière allemaal buiten Van Geloven voorzetten
De functie van HR directeur wordt ingevuld per 1 november. De kandidaat voor deze zal per oktober bekend worden gemaakt.
Van Geloven is de afgelopen jaren fors gegroeid. Zo werden er niet alleen overnames gedaan, maar werd er ook fors geïnvesteerd in nieuwe snacks. In de afgelopen tien jaar verdubbelde de omzet van Mora en wist het merk De Bourgondiër zich sterk te manifesteren. De gezonde basis van het bedrijf was volgens vertrekkend CEO Doodeman ook de reden voor McCain om Van Geloven vier jaar geleden te kopen, zodat ze naast aardappelproducten ook een appetizer business in Europa konden opstarten. Inmiddels worden via de samenwerking met McCain veel producten in met name het appetizer segment (fingerfood snacks), aan diverse grote ketens binnen en buiten Europa verkocht.
Bron: @FoodClicks
				
			
			
			
			
				Benoemingen  - Snackfabrikant Van Geloven, bekend van onder meer de merken Mora en Van Dobben, gaat met ingang van volgend jaar de directie op een groot aantal plaatsen wijzigen. Zo maken CEO Peter Doodeman, CFO Christiaan van Tilburg en Directeur Marketing & Innovatie Marcel Joosten plaats voor nieuwe, intern aangedragen en geselecteerde kandidaten.
CEO Peter Doodeman wordt opgevolgd door Jan Aaltzen Linde (de huidige Directeur Verkoop en Logistiek). Jan Aaltzen Linde draagt zijn stokje over aan Arno van Thuijl (de huidige Sales Manager Retail Benelux). CFO Christiaan van Tilburg krijgt opvolging van Ruth Triki (de huidige Group Finance Manager) en Marcel Joosten wordt opgevolgd door Mieke De Laat (de huidige Marketing Manager België). De drie vertrekkende mensen gaan hun carrière allemaal buiten Van Geloven voorzetten
De functie van HR directeur wordt ingevuld per 1 november. De kandidaat voor deze zal per oktober bekend worden gemaakt.
Van Geloven is de afgelopen jaren fors gegroeid. Zo werden er niet alleen overnames gedaan, maar werd er ook fors geïnvesteerd in nieuwe snacks. In de afgelopen tien jaar verdubbelde de omzet van Mora en wist het merk De Bourgondiër zich sterk te manifesteren. De gezonde basis van het bedrijf was volgens vertrekkend CEO Doodeman ook de reden voor McCain om Van Geloven vier jaar geleden te kopen, zodat ze naast aardappelproducten ook een appetizer business in Europa konden opstarten. Inmiddels worden via de samenwerking met McCain veel producten in met name het appetizer segment (fingerfood snacks), aan diverse grote ketens binnen en buiten Europa verkocht.
Bron: @FoodClicks
			
			Benoemingen  - Snackfabrikant Van Geloven, bekend van onder meer de merken Mora en Van Dobben, gaat met ingang van volgend jaar de directie op een groot aantal plaatsen wijzigen. Zo maken CEO Peter Doodeman, CFO Christiaan van Tilburg en Directeur Marketing & Innovatie Marcel Joosten plaats voor nieuwe, intern aangedragen en geselecteerde kandidaten.
CEO Peter Doodeman wordt opgevolgd door Jan Aaltzen Linde (de huidige Directeur Verkoop en Logistiek). Jan Aaltzen Linde draagt zijn stokje over aan Arno van Thuijl (de huidige Sales Manager Retail Benelux). CFO Christiaan van Tilburg krijgt opvolging van Ruth Triki (de huidige Group Finance Manager) en Marcel Joosten wordt opgevolgd door Mieke De Laat (de huidige Marketing Manager België). De drie vertrekkende mensen gaan hun carrière allemaal buiten Van Geloven voorzetten
De functie van HR directeur wordt ingevuld per 1 november. De kandidaat voor deze zal per oktober bekend worden gemaakt.
Van Geloven is de afgelopen jaren fors gegroeid. Zo werden er niet alleen overnames gedaan, maar werd er ook fors geïnvesteerd in nieuwe snacks. In de afgelopen tien jaar verdubbelde de omzet van Mora en wist het merk De Bourgondiër zich sterk te manifesteren. De gezonde basis van het bedrijf was volgens vertrekkend CEO Doodeman ook de reden voor McCain om Van Geloven vier jaar geleden te kopen, zodat ze naast aardappelproducten ook een appetizer business in Europa konden opstarten. Inmiddels worden via de samenwerking met McCain veel producten in met name het appetizer segment (fingerfood snacks), aan diverse grote ketens binnen en buiten Europa verkocht.
Bron: @FoodClicks
				
				
			
			Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Koninklijke Burgers’ Zoo wordt eigenaar GaiaZOO
Dierentuin - Koninklijke Burgers’ Zoo neemt per 1 juni branchegenoot dierentuin GaiaZOO in Kerkrade over. Door de overname verstevigt Burgers’ Zoo zijn positie als familiebedrijf en kan GaiaZOO door blijven groeien en verder uitbreiden.
Lees berichtVriesversprijzen voor Dirk, FastFruit, Jumbo, Magnum en Mora
Verkiezing - Mora is VriesVers A-merk van het Jaar 2024 en Dirk (met 1 De Beste) is VriesVers Huismerk van het Jaar 2024. De jaarlijkse vriesversprijzen werden van de week tijdens het winaarsevent - de ‘Colden Globes’ - van het VriesVers Platform (VVP) uitgereikt. De VriesVers Innovatieprijs ging naar FastFruit. De beste VriesVers Introductie was Magnum Double Sunlover en aan de huismerkkant de...
Lees berichtMora komt met mini-snacks voor horecalocaties zonder friteuse
Introductie – Snackproducent Van Geloven speelt met de introductie van de Mora Oven & Airfryer Mini Mix in op de groeiende van ovenbereide snacks voor horecalocaties zonder friteuse. De mix bevat een selectie van bekende Mora snackklassiekers zoals de Mini frikandellen, Rundvlees bitterballen, Kipnuggets en Goudse kaasballetjes.
Lees berichtMeerjarige investering McCain van 75 miljoen in Lewedorp
Investering – De productiefaciliteit van McCain in Lewedorp in de provincie Zeeland staat aan de vooravond van een grote investeringsoperatie met een totale waarde van 75 miljoen euro. Dat laat het bedrijf weten. McCain ziet de investering als een duidelijk versterking van de positie in Nederland.
Lees berichtKwalitaria trakteert kroketten tijdens Nationale Krokettendag
Actie – Cafetariaketen Kwalitaria gaat maandag 9 oktober gratis kroketten uitdelen op de Nationale Krokettendag. De actie is samen met De Bourgondiër en Mora/De Vegetarische Slager georganiseerd.
Lees berichtMora start actie Snackfestival voor cafetaria’s
Actie – Snackfabrikant Van Geloven start in april met het merk Mora een nieuwe campagne voor cafetaria-ondernemers. Geen muziekfestival maar Snackfestival, met een line-up van Mora snacks.
Lees bericht 
			
		 
		 
						
						_400_400_85_s_c1.jpg) 
						
						_400_400_85_s_c1.jpg) 
						
						_400_400_85_s_c1.jpg) 
						
						 
						
						_400_400_85_s_c1.jpg)