Disneyland Parijs kiest voor Beyond Meat


Bezoekers aan Disneyland Parijs kunnen voortaan de Beyond Burger, de Beyond Sausage en Beyond Meatballs bestellen

Samenwerking - Disneyland Parijs heeft Beyond Meat aangewezen als partner voor het leveren van al het plantaardige vlees in het hele resort, inclusief de beide themaparken, Disney Village en Disney Hotels. Bezoekers aan het park kunnen nu voortaan de Beyond Burger, de Beyond Sausage en Beyond Meatballs bestellen.

Het plantaardige aanbod is overal aan een opmars bezig, ook bij de attractieparken. Beyond Jorg Oostdam, Algemeen Directeur EMEA bij Beyond Meat over de samenwerking: “Dit partnerschap met Disneyland Paris is een echte mijlpaal voor ons. Hiermee maken we plantaardig vlees in heel Europa toegankelijker. Nu steeds meer consumenten ervoor kiezen om flexitariër te worden, kijken we ernaar uit om de gasten van Disneyland Parijs te verrassen en te inspireren met ons plantaardige vleesaanbod dat net zo lekker smaakt als traditioneel vlees en kan helpen om een positieve impact te hebben.”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Attractieparken scoren lager op bezoekersloyaliteit

Onderzoek – Attractieparken scoren lager op bezoekersloyaliteit dan dierentuinen. De top acht qua loyaliteit telt zeven dierentuinen. De Efteling is het enige attractiepark binnen de top acht. Aquaria scoren het laagst op loyaliteit. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Attractieparken en Dierentuinen, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 6.000 Nederlanders.

Lees bericht


Redefine Meat voortaan ook bij AH online en Crisp

Plantaardig - Redefine Meat is voortaan toch voor thuis te bestellen via Albert Heijn online en Crisp. Aanvankelijk richtte het merk voor plantaardige vleesproducten zich volledig op foodservicebedrijven. Het gaat om zes plantaardige vleesproducten, waaronder Redefine Rundergehakt, Premium Burger, Lamskebab, Bratwurst, Pulled Pork en Pulled Beef.

Lees bericht





Groei plantaardig binnen foodservice zet door

Analyse - De inkoop van dierlijke producten (vlees en zuivel) in de foodservice heeft tijdens de covid-crisis een flinke klap gekregen, meldt ProVeg. En die daling geldt in die periode ook voor plantaardige vlees en zuivel, alleen heeft die vraag zich sneller hersteld. Sinds 2016 is de inkoop van plantaardig in foodservice verdubbeld.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid