Een taartje tegen eenzaamheid bij Shell Café
Petrol – Shell biedt in de Week tegen de Eenzaamheid van 28 september t/m 4 oktober 2023 Ouwe Taart aan, hét taartje met sociale impact. Bij de inkoop van elk taartje gaat er automatisch een bijdrage naar stichting Met je hart. Shell doneert daarbovenop €0,50 per verkocht taartje. Stichting Met je hart helpt eenzaamheid onder ouderen te verzachten door lokale ontmoetingen te organiseren.
Ouwe Taart is een eenpersoonsappeltaartje gemaakt van frisse appels van Nederlandse bodem. De taart is een samenwerking tussen Royal Smilde Bakery, Today and Tomorrow creative studio en stichting Met je hart. Tijdens de Week tegen Eenzaamheid kun je dit dagvers afgebakken appeltaartje vinden op alle Shell-stations met bakkerijlocatie in Nederland. Om er direct van te genieten of om mee te nemen naar kantoor of huis. Per verkocht taartje doneert de gast én Shell aan stichting Met je hart. Daarnaast ontvangt de gast bij Shell in de Week tegen Eenzaamheid een ansichtkaart met een coupon voor een gratis kop koffie of thee, om uit de delen aan een eenzame oudere. “Een sympathiek en toegankelijke samenwerking waarbij we stil staan bij een doelgroep die wel een beetje extra aandacht kan gebruiken. Dat was voor ons de reden om hier aan mee te werken en een extra bijdrage te leveren aan dit goede doel,” aldus Kees van Wezel, Head of Foodservice & Coffee bij Shell.
Bron: Shell/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Hanex Hospitality Group verkoopt horecalocaties The Villy
Horecagroep – Rob van Herpen, eigenaar van de Hanex Hospitality Group verkoopt de drie locaties van The Villy. Het vernieuwende horecaconcept The Villy richt zich op het vormen van een community, gebaseerd op lokale betrokkenheid en sociale cohesie.
Lees berichtSmilde Bakery van Koninklijke Smilde neemt De Maro over
Overname - Smilde Bakery, onderdeel van het internationale familiebedrijf Royal Smilde, heeft bakkerij De Maro uit Berkel-Enschot overgenomen. Met de acquisitie wil Smilde zijn positie in de Europese bakkerijsector verder versterken en de capaciteit en innovatiekracht binnen de groep vergroten.
Lees berichtVerse smoothies on-the-go met SmoothieMachine
Concept - De SmoothieMachine is recent landelijk geïntroduceerd bij onder andere Spar, Jumbo, Shell en ID&T-locatie. Het innovatieve concept, geïnspireerd door een succesformule uit Japan, biedt consumenten razendsnel verse smoothies, ijskoffies, proteïne-drinks en milkshakes, maar zonder hulp van personeel.
Lees berichtRijk veilt zeven rijksweglocaties opbrengst ruim €41 miljoen
Tankstation - Het Rijksvastgoedbedrijf heeft woensdag zeven tankstations langs rijkswegen opnieuw verhuurd via een openbare veiling. Twee van de zeven locaties kregen een nieuwe huurder. In totaal leverde de veiling de overheid € 41.035.848 op.
Lees berichtShell en Old Amsterdam introduceren drie nieuwe producten
Tankstations - Een pauze langs de snelweg krijgt bij Shell voortaan extra smaak. Shell en Old Amsterdam introduceren namelijk drie nieuwe producten bij alle 105 Shell Café-locaties in Nederland.
Lees berichtMaarten Bronda nieuwe CFO Sodexo Nederland
Benoeming - Sodexo Nederland heeft Maarten Bronda benoemd tot Chief Financial Officer. Bronda was sinds 2024 actief binnen het bedrijf als Financial Lead voor het Shell-account. Hij volgt Vincent Blok op, die de overstap maakt naar Sodexo Chili als CFO.
Lees bericht