Fastserviceformule Family krijgt vernieuwde huisstijl


Fastserviceformule Family heeft de huisstijl vernieuwd

Formulenieuws - Vijf jaar na de complete rebranding van het merk Family krijgt de formule een vernieuwde huisstijl. FHC. Formulebeheer vindt de huidige huisstijl nog altijd passen, maar tijd een nieuw jasje.

Bij de vernieuwde huisstijl gaat niet weer volledig het roer om, er wordt voor een groot deel gebruik gemaakt van het bestaande kleurpallet. Het Family groen gaat iets meer naar de achtergrond, zodat de uitstraling van de formule wat sfeervoller wordt. De kleur blauw uit het bestaande logo, wit en een nieuwe kraftkleur vormen de belangrijkste basis en geven de formule een frisse look. Marketing manager Chantal van der Meer van FHC. Formulebeheer; “Als formule is het belangrijk regelmatig te blijven vernieuwen. Daarbij zien we dat de formule een enorme ontwikkeling doormaakt. Een nieuwe look past daarbij.”

IJsassortiment

Voor het ijsassortiment zijn er twee pasteltinten toegevoegd, passen bij de ’zoete uitstraling’ van de ijshoek. Het krijtbord verdwijnt uit de huisstijl, daarmee wordt ook een nieuwe lijnstijl geïntroduceerd. De nieuwe pay off is enjoy, food & drinks. Dit benadrukt waar het bij Family om draait; samen genieten op ieder moment van de dag.

Fastservice

Met alle wijzigingen is FHC. Formulebeheer er van overtuigd dat de huisstijl meer aansluit bij de huidige ontwikkeling. Van der Meer: “De afgelopen jaren is de formule steeds meer opgeschoven van cafetariaformule naar een fastserviceconcept. Family is de formule waar ter plekke blijven eten, afhalen en bezorgen hand in hand gaan. Dit maakt de formule helemaal van deze tijd.”

Verdere uitrol in 2022

De nieuwe stijl van de formule is al te zien bij Family Breda Struyckenplein. Deze vestiging is onlangs geopend en hier zijn de nieuwe elementen terug te vinden op de raamsigning, menupresentatie en alle pos materialen. De nieuwe huisstijl wordt in 2022 verder uitgerold naar andere vestigingen. De vernieuwde website volgt in het eerste kwartaal van het nieuwe jaar.

Bron: FHC. Formulebeheer/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Kwalitaria sluit 2021 af met 2 nieuwe vestigingen

Formulenieuws –Op de valreep van 2021 opent cafetariaformule Kwalitaria nog twee nieuwe winkels. Met de nieuwe vestigingen in Apeldoorn en Utrecht komt de teller op tien nieuw geopende locaties in het afgelopen jaar te staan. Maar ook voor volgend jaar blijft de formule groeiambities houden.

Lees bericht


Smullers krijgt als eerste foodserviceformule het Beter Leven keurmerk

Formulenieuws - Smullers heeft als eerste foodserviceformule in Nederland het Beter Leven keurmerk gekregen. In alle snacks waarin vlees wordt verwerkt, wordt nu alleen nog maar gebruik  gemaakt van minimaal één ster Beter Leven keurmerk kippen- en rundvlees. Het keurmerk werd vandaag overhandigd bij de opening van de nieuwe Smullers-locatie in Eindhoven.

Lees bericht

Family start pilot met bestelzuil in Heemskerk

Formulenieuws - FHC Formulebeheer en Foodticket zijn dit voorjaar een samenwerking gestart om het online bestelplatform te optimaliseren. Deze week werd daarin eerste stap gezet met de plaatsing van de eerste orderkiosk. Family-ondernemer Sander Koenekoop had de primeur.

Lees bericht



FHC maakt live-uitzending van Ondernemersdag 2020

Formulenieuws – De jaarlijkse ondernemersdag van FHC Formulebeheer op een bijzondere locatie ging dit jaar niet door als gevolg van alle coronamaatregelen, maar bijzonder was de dag wel; deze keer werd de bijeenkomst volledig online uitgezonden, met als toepasselijke titel: For a Better Day.

Lees bericht




© 2022 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid