Fastserviceformule Family krijgt vernieuwde huisstijl


Fastserviceformule Family heeft de huisstijl vernieuwd

Formulenieuws - Vijf jaar na de complete rebranding van het merk Family krijgt de formule een vernieuwde huisstijl. FHC. Formulebeheer vindt de huidige huisstijl nog altijd passen, maar tijd een nieuw jasje.

Bij de vernieuwde huisstijl gaat niet weer volledig het roer om, er wordt voor een groot deel gebruik gemaakt van het bestaande kleurpallet. Het Family groen gaat iets meer naar de achtergrond, zodat de uitstraling van de formule wat sfeervoller wordt. De kleur blauw uit het bestaande logo, wit en een nieuwe kraftkleur vormen de belangrijkste basis en geven de formule een frisse look. Marketing manager Chantal van der Meer van FHC. Formulebeheer; “Als formule is het belangrijk regelmatig te blijven vernieuwen. Daarbij zien we dat de formule een enorme ontwikkeling doormaakt. Een nieuwe look past daarbij.”

IJsassortiment

Voor het ijsassortiment zijn er twee pasteltinten toegevoegd, passen bij de ’zoete uitstraling’ van de ijshoek. Het krijtbord verdwijnt uit de huisstijl, daarmee wordt ook een nieuwe lijnstijl geïntroduceerd. De nieuwe pay off is enjoy, food & drinks. Dit benadrukt waar het bij Family om draait; samen genieten op ieder moment van de dag.

Fastservice

Met alle wijzigingen is FHC. Formulebeheer er van overtuigd dat de huisstijl meer aansluit bij de huidige ontwikkeling. Van der Meer: “De afgelopen jaren is de formule steeds meer opgeschoven van cafetariaformule naar een fastserviceconcept. Family is de formule waar ter plekke blijven eten, afhalen en bezorgen hand in hand gaan. Dit maakt de formule helemaal van deze tijd.”

Verdere uitrol in 2022

De nieuwe stijl van de formule is al te zien bij Family Breda Struyckenplein. Deze vestiging is onlangs geopend en hier zijn de nieuwe elementen terug te vinden op de raamsigning, menupresentatie en alle pos materialen. De nieuwe huisstijl wordt in 2022 verder uitgerold naar andere vestigingen. De vernieuwde website volgt in het eerste kwartaal van het nieuwe jaar.

Bron: FHC. Formulebeheer/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Vernieuwde Smullers open op Utrecht CS

Formulenieuws – De snackautomaat van de vernieuwde Smullers op Utrecht CS telt maar liefst 128 trekluikjes. De vestiging met de look & feel van het Smullers 2.0-format opende deze week en heeft daarmee een van de grootste automatiekmuren van Nederland.

Lees bericht

Ook FEBO gaat voedselverspilling te lijf met Too Good To Go

Formulenieuws – De 23 vestigingen van cafetariaformule FEBO gaan de strijd aan tegen voedselverspilling.  Via de Too Good To Go-app kunnen snackliefhebbers Snackboxen bestellen met daarin de dagverse producten van FEBO die de houdbaarheidsdatum naderen, maar nog te lekker zijn om weggegooid te worden.

Lees bericht

Cafetaria ’t Buulke in Budel start op nieuwe locatie als Eetwinkel

Fastservice - Cafetaria ’t Buulke, gestart in 2003 als kleine dorpse cafetaria, start op een nieuwe locatie in Budel als Eetwinkel, de cafetariaformule van grossier Chefs Culinar. Eigenaren Ludo en Evelyn Neeskens nemen na 19 jaar intrek in het voormalig pand van cafetaria van Kessel aan de Deken van Baarsstraat in het Brabantse dorp.

Lees bericht


Plaza digitaliseert verder met orderkiosken

Formulenieuws - Plaza ’t Krûûspunt op Ameland is in mei gestart met orderkiosken. Het cafetariabedrijf wil met de plaatsing van de bestel- en afrekenzuilen inspelen op de toenemende vraag naar snelheid en gemak. Het is de derde Plaza-locatie die de stap naar verdere digitalisering maakt.

Lees bericht

Antonio Stroes verkoopt deel Kwalitaria aan Antea

Formulenieuws – Antonio Stroes, oprichter en aandeelhouder van cafetariaformule Kwalitaria, heeft een deel van zijn aandelen verkocht aan investeringsmaatschappij Antea. Hiermee gaat het cafetariabedrijf een volgende fase in, die zich richt op overnames en ook gericht is op de zakelijke markt.

Lees bericht



© 2023 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid