Festival Dorst trekt 37.000 wijn- en bierliefhebbers naar stadsparken


Festivals - Festival Dorst, gehouden van mei tot en met september in de stadsparken van Den Haag, ‘s-Hertogenbosch en Utrecht, heeft in totaal 37.000 bezoekers getrokken. Volgens de organisatoren waren Den Haag en Utrecht de populairste locaties met 12.500 wijn- en bierliefhebbers. Bezoekers konden genieten van ruim 70 verschillende soorten wijnen en meer dan 70 speciaalbieren van over de hele wereld, allemaal met een eigen karakter en smaak. Daarnaast werd er aandacht besteed aan eten. Foodtrucks bereidden uiteenlopende gerechten die bezoekers met wijn of bier konden combineren. Volgend jaar bezoekt Festival Dorst weer de stadsparken van Den Haag, ’s-Hertogenbosch en Utrecht. Bron: @FoodClicks

Festivals - Festival Dorst, gehouden van mei tot en met september in de stadsparken van Den Haag, ‘s-Hertogenbosch en Utrecht, heeft in totaal 37.000 bezoekers getrokken. Volgens de organisatoren waren Den Haag en Utrecht de populairste locaties met 12.500 wijn- en bierliefhebbers. Bezoekers konden genieten van ruim 70 verschillende soorten wijnen en meer dan 70 speciaalbieren van over de hele wereld, allemaal met een eigen karakter en smaak. Daarnaast werd er aandacht besteed aan eten. Foodtrucks bereidden uiteenlopende gerechten die bezoekers met wijn of bier konden combineren. Volgend jaar bezoekt Festival Dorst weer de stadsparken van Den Haag, ’s-Hertogenbosch en Utrecht. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Bier met minder alcohol steeds populairder

Biermarkt – De Nederlandse bierdrinker drinkt steeds minder bier en wanneer die bier drinkt kiest hij steeds vaker voor een biertje met een lager alcoholpercentage. Dat blijkt uit de jaarcijfers van de Nederlandse Brouwers. De bierverkopen zijn door de slechte zomer en hoge inflatie volgens de brouwers in 2023 zowel voor thuis als in de horeca licht teruggelopen.

Lees bericht


Amstel start nieuwe jaar met nieuwe, herkenbare campagne

Campagne – Amstel luidt het nieuwe jaar in met een nieuwe campagne. Ook hierin hebben de drie bekende Amstel vrienden weer de hoofdrol. Dit keer draait het om verhalen binnen vriendengroepen die in de loop der tijd flink worden aangedikt. Want ‘hoe langer de vriendschap, hoe sterker de verhalen’, wie kent het niet?

Lees bericht


Assortiment Foodello inmiddels op 1000 producten

Online supermarkt - Een nieuwe mijlpaal voor online supermarkt Foodello. Hun assortiment omvat inmiddels 1000 restproducten die nog prima in orde zijn op het gebied van kwaliteit en veiligheid, om te verkopen aan consumenten. Foodello heeft als missie het verminderen van voedselverspilling.

Lees bericht



Birra Moretti introduceert Sale di Mare

Introductie - Birra Moretti introduceert een nieuw biertje: Birra Moretti Sale di Mare. Het gaat om een ongefilterd en daardoor lichttroebel bier met 5,5% alcohol, verrijkt met extra hoparoma’s en een vleugje Italiaans zeezout.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid