Frisdrank.com, nieuw business-to-businessplatform voor frisdranken


Platform – Frisdrank.com heet het nieuwe frisdrankenplatform dat vandaag is gelanceerd. Initiatiefnemers en eigenaren Maurice Konings en Pepijn Berendsen hebben met de oprichting van het online platform een duidelijk doel voor ogen, de verbindende factor zijn tussen de klant en leverancier.

Frisdrank.com wordt een onafhankelijk platform voor (fris)dranken waarop leveranciers relevante productinformatie kunnen presenteren en ondernemers aan het woord komen om ervaringen te delen met betrekking tot de laatste trends en ontwikkelingen. Daarnaast biedt het platform tegen scherpe condities ( fris-)dranken aan. “Alles wat te maken heeft met frisdrank, komt bij ons aan bod”, aldus Konings. “We willen door onze positieve energie en het werken met de juiste ambassadeur in de diverse kanalen, de standaard uitdagen en aansturen op vernieuwing”, vult Berendsen aan, die voorheen werkzaam was bij Riedel.

De twee ondernemers willen met het online platform de markt voor frisdranken vernieuwen. Aan ambitie geen gebrek. “Met de aankoop van frisdrank.com hebben we het doel om de online autoriteit te worden op het gebied van frisdrank”, aldus Konings. Waar Berendsen aan toevoegt: “Daarbij zullen we altijd de samenwerking opzoeken om klanten zo goed mogelijk te voorzien van alle gewenste informatie en producten. Beide hebben de overtuiging een verschil te kunnen maken in (fris-)drankenmarkt door de beste service te leveren, de scherpste inkoopcondities en de verbinding met de markt te maken. Berendsen, met gevoel voor humor: “Frisdrank.com moet wat dat betreft alle groothandels en inkopers in Europa een glimlach op het gezicht brengen, als ze de naam horen”.

Bron: @FoodClicks

Pepijn Berendsen
Maurice Konings

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid