fritz-kola komt met nieuw design fles


Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen

Frisdranken - Het Duitse indie-kola merk fritz-kola introduceert een gemoderniseerd ontwerp voor de glazen flessen. Als onderdeel van het nieuwe ontwerp hebben merk illustrator Chris Mitchell en het Engelse ontwerpbureau Robot Food een vernieuwd fritz-kola merk logo ontworpen en een nieuw etiket met informatie over het bedrijf en de ingrediënten.

De fritz-limo's en de fritz-spritz vertegenwoordigen de kleurrijke diversiteit van het leven en zijn te herkennen aan de opvallende kleurencombinaties. Ook de fritz-kola fles heeft een make-over gekregen. Verder is het herbruikbare label op de flessen beter zichtbaar om fritz-kola duidelijker te onderscheiden van wegwerpverpakkingen. Florian Weins, Managing Director bij fritz-kola:  "Vanaf de oprichting door twee studenten tot onze Europese expansie: we zijn altijd klaar voor een nieuw hoofdstuk zonder onze oorsprong te vergeten. Met het nieuwe design willen we dit proces en deze mentaliteit benadrukken”.

Bron: fritz-kola/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Nieuwe campagne Rivella richt zich op standaardkeuze

Frisdrank - Rivella lanceert een nieuwe die ervoor moet zorgen dat mensen vaker naar het eigenzinnige frisdrankmerk grijpen, dan naar hun standaardkeuze. Uit onderzoek blijkt namelijk dat veel mensen Rivella kennen, maar er niet spontaan aan denken als ze een frisdrank kiezen.

Lees bericht




Coca-Cola introduceert smaakvariant in co-creatie met AI

Introductie – Coca-Cola lanceert woensdag wereldwijd Coca-Cola 3000, een limited-edition smaakvariant van Coca-Cola Zero Sugar binnen het Coke Creations platform. Coca-Cola 3000 Zero Sugar is de eerste smaak, die mede door menselijke als kunstmatige intelligentie (AI) is gecreëerd.

Lees bericht


Hero komt met Cassis No Bubbles

Introductie - Hero, producent van cassis, komt met een koolzuurvrije variant van de populaire frisdrank met zwarte bessen. Volgens de in Breda gevestigde fabrikant van onder andere B’tween, Hero Jam en natuurlijk Cassis vond het hoog tijd worden om de populariteit van Cassis door te trekken naar het segment fruitdranken.

Lees bericht

fritz-kola zet actie op voor skateboard van plastic doppen

Actie - fritz-kola, een frisdrankenmerk met focus op duurzaamheid, is een samenwerking aangegaan met het Nederlandse skateboardmerk WasteBoards. Samen zetten ze zich in voor #plasticfreejuly voor het recycling en hergebruik van grondstoffen en de strijd tegen plastic afval aan te gaan.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid