Ghost Kitchen Casper komt met Casper At Work


Casper komt gaat zich met Casper at Work actiever op de markt van bedrijfslunches richten

Catering - Casper, een ghost kitchen-keten in België, Nederland en Frankrijk, wil zich meer gaan richten op het lunchmoment bij bedrijven en start Casper At Work. Door samen te werken met andere partijen en het aanbod vanuit de eigen keuken wil Casper lunchdilemma’s binnen bedrijven wegnemen.

Casper wil sterker gaan inzetten op hun B2B-strategie. Die strategie richt zich op het bedienen van bedrijven van elke omvang, van kleine startups tot grote ondernemingen. Dat doet het bedrijf met een breed scala aan maaltijden, variërend van salades en bagels tot Italiaanse focaccia en lasagne, die rechtstreeks op kantoor worden geleverd. Ale bestellingen worden op naam geleverd. Daarnaast biedt Casper At Work een gepersonaliseerde app/webshop die op maat wordt ingericht voor bedrijven, om het bestellen van lunch eenvoudig en gebruiksvriendelijk te maken. “Met Casper At Work willen we lunch dilemma's op kantoor oplossen,” zegt Matthias Laga, CEO van Casper. “We begrijpen de uitdagingen waarmee bedrijven te maken hebben bij het bestellen en afhalen van lunch. Daarom bieden we een gevarieerd menu.”

Hybride

Casper werd in maart 2020 opgericht en is actief in diverse steden in België en Nederland en heeft samenwerkingsverbanden met bezorgplatforms zoals Thuisbezorgd en Uber Eats. Het is een keten van hybride bezorg- en afhaalrestaurants (ghost- of dark kitchens) die 10 virtuele merken verkoopt. Door zijn b2b-aanbod uit te breiden, streeft Casper ernaar om nog meer bedrijven te bedienen en hun lunchervaring te verbeteren.

Bron: Casper/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Pizza, kapsalon en frikandel meest populair bij Thuisbezorgd

Analyse - Meest populair zijn en blijven de guilty pleasures zoals pizza margherita, kapsalon en frikandel speciaal bij bezorgdienst Thuisbezorgd. Maar in toenemende mate zien we ook kipgerechten met een twist, zoals crispy chicken pops en de Koreaanse chicken torikatsu op de bestellijsten verschijnen. Net als de gezonde ontbijtjes én nachtelijke traktaties.

Lees bericht

De broodtrommel verliest terrein in Nederland

Onderzoek -  De broodtrommel wordt de afgelopen vijf jaar steeds vaker thuisgelaten. Nederlanders kiezen steeds vaker voor gemak en luxe voor hun lunch, waardoor de oeroude broodtrommelcultuur plaatsmaakt voor het bestellen van een lunch op kantoor of thuis. Die ontwikkeling signaleert Thuisbezorgd op basis van besteldata in het kader van Het Grote Lunch Onderzoek.

Lees bericht







© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid