graze start holografische campagne voor gezonde snacks


Promotie - graze is een holografische campagne gestart in verschillende supermarkten om meer consumenten kennis te laten maken met het assortiment van verantwoorde tussendoortjes.

Het bedrijf is één van de eersten die zo’n opvallende zichtbaarheidscampagne op de supermarktvloer start. De hologrammen zijn te zien vanaf 3 tot en met 9 mei in verschillende Jumbo filialen en waren eerder te zien bij Albert Heijn.

graze hoopt als nieuw, verrassend en fun snackmerk door de vernieuwende hologrammen meer consumenten bekend te maken met de verantwoorde zoete en hartige tussendoortjes. Alle snacks zijn gemaakt van natuurlijke ingrediënten en bevatten altijd een extraatje zoals proteïne, vezels, vitaminen en mineralen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Opsplitsen ZorgTotaal in Zorg & food en Zorg & ICT goede zet

Vakbeurzen - Eigenlijk is er maar relatief weinig ruchtbaarheid aan gegeven, maar van 8 tot en met 11 april worden voor de eerste keer de drie vakevents Zorg & food, Zorg & facility en Zorg ICT gezamenlijk gehouden als opvolger van de vroegere beurs ZorgTotaal. Dat wil niet zeggen dat belangstellenden de weg naar de Jaarbeurs in Utrecht niet wisten te vinden. In tegenstelling....

Lees bericht


Al 45 Jumbo-locaties gestopt met tabaksverkoop

Supermarkt -  Jumbo bouwt de tabaksverkoop bij de servicebalies in de supermarkten langzaam verder af. Inmiddels zijn er zo’n 45 servicepunten zonder tabak, waarvan zo’n 25 verkooppunten bij franchisers. Supermarkten mogen nog tot 1 juli dit jaar tabak verkopen. Daarna moeten alle vestigingen vanwege een wettelijk verbod zijn gestopt.

Lees bericht

Jumbo wil met impactfonds vaart maken met verduurzaming

Duurzamheid - Jumbo heeft ambitieuze klimaatdoelstellingen. De supermarktketen wil de eigen CO2-uitstoot – de zogenaamde scope 1 en 2 – in 2030 met 85% hebben gereduceerd (ten opzichte van 2022). Ook wil Jumbo de CO2-uitstoot in de productketens (scope 3) met 50% terugbrengen. Om versnelling in verduurzaming te realiseren heeft Jumbo zelfs een Impactfonds opgezet.

Lees bericht

Omzet La Place stijgt met 24% naar €133 miljoen

Formulenieuws – De restaurantformule La Place heeft een goede groei doorgemaakt in 2023. De consumentenomzet nam toe met 24 procent naar €133 miljoen euro, zo laat Jumbo Food Group weten. Die omzettoename was inclusief een viertal nieuwe locaties.

Lees bericht


Succesvolle introductie statiegeldmachine Jumbo Eerbeek

Statiegeld - Na een grootse introductie in september van de nieuwe TOMRA R1-emballachemachine kijkt Jumbo Eerbeek terug op een uiterst succesvolle periode. Ondernemer Christiaan Heine krijgt veel enthousiaste reacties van bestaande en nieuwe klanten. De machine verwerkt tot wel 100 stuks statiegeldverpakkingen per keer en trekt zelfs klanten vanuit het hele land.

Lees bericht

Eerste ziekenhuislocatie van Bakker Bart in Rijnstate Elst

Interview – Het is de grootste Bakker Bart van Nederland en het is de eerste vestiging in een ziekenhuis. De nieuwste locatie van het horecaconcept in het net geopende Rijnstate Elst in Elst is in meerdere opzichten bijzonder. Ook voor de ondernemer zelf, want voor John Macleane, die twee Jumbo’s runt in het Gelderse plaatsje is het zijn eerste foodservicebedrijf.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid