Grolsch Movie Pack brengt bioscoopsfeer thuis
Bioscoop – JIMMY’s, Grolsch en Pathé Thuis willen de bioscoopsfeer naar de huiskamer brengen met het Grolsch Moviepack. Het pakket, bestaat uit 4 Grolsch beugelflessen, 3 zakken JIMMY’s Popcorn, 2 uitvouwbare popcornbekers én een Pathé Thuis Voucher.
Het Zuid-Hollandse Jimmy Products, het bedrijf achter het merk JIMMY’s, is de popcornproducent voor bioscooptheaters in vele Europese landen. “We zijn trots op het resultaat van deze samenwerking met Grolsch en Pathé Thuis”, zegt Laura Verschoor, Marketing Officer bij Jimmy Products. “Al heel lang leveren wij popcorn aan de grote bioscopen overal in Europa. Gezelligheid thuis staat voor vele consumenten in de donkere wintermaanden centraal. Met deze partnership voegen wij dat typische bioscoopgevoel daaraan toe”.
JIMMY’s is er van overtuigd dat het met het Grolsch Moviepack een kwaliteitsproduct levert dat past bij de vraag om ook thuis een uitgaanssfeer te creëren.
Bron: JIMMY’s/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Grolsch toont duurzame innovaties tijdens Dutch Design Week
Event - Koninklijke Grolsch opent tijdens Dutch Design Week (DDW) op het Ketelhuisplein in Eindhoven de deuren van het Grolsch Lab. In de ruimte kunnen bezoekers op een interactieve manier kennismaken met de duurzame resultaten en initiatieven van de brouwerij uit Enschede. Van innovatieve verpakkingen tot verantwoord watergebruik.
Lees berichtDoritos en JIMMY’s samen in on-the-go en inflight
Samenwerking – Popcorn-producent Jimmy Products is een samenwerking gestart met Doritos van Pepsico. Doritos, en JIMMY’s dipsauzen zullen in drie deelmarkten als één gecombineerd product worden aangeboden voor inflight, bioscopen en on-the-go. De productcombinaties beleefden de première op de vakbeurs Sial in Parijs, die deze dagen plaatsvindt tot en met 23 oktober.
Lees berichtSamenwerking Peroni Nastro Azzurro 0.0% met Ferrari
Bier - Peroni Nastro Azzurro 0.0%, het premium Italiaanse biermerk van Asahi Europe & International, waartoe ook Grolsch behoort, heeft een nieuwe wereldwijde samenwerking met Ferrari aangekondigd.
Lees berichtGrolsch introduceert de ‘niet-zo-nieuwe’ duurzame krat
Introductie - Grolsch introduceert een nieuwe, duurzamere krat. De ‘niet-zo-nieuwe’ krat is voor 98 procent gemaakt van oude kratten.
Lees berichtGrolsch neemt nieuwe warmteleiding Twence in gebruik
Duurzaamheid – Bierbrouwerij Grolsch in Enschede maakt vanaf vrijdag gebruik van duurzame warmte van Twence. Een primeur, want het is het eerste bedrijf dat rechtstreeks duurzame warmte van Twence ontvangt in de vorm van warm water en dit inzet voor industriële processen, zoals het opwarmen van pasteurs en spoelmachines.
Lees berichtBierbrouwer Grolsch produceert groen gas uit afvalwater
Duurzaamheid - Bierbrouwer Grolsch heeft met succes het eerste groen gas geproduceerd uit eigen afvalwater. Op het terrein van de brouwerij is een groen gasinstallatie geplaatst die jaarlijks 1 miljoen Nm3 groen gas uit biogas gaat produceren. Dit komt overeen met het gasverbruik van ongeveer 700 Twentse huishoudens.
Lees bericht