Samenwerking Peroni Nastro Azzurro 0.0% met Ferrari
Bier - Peroni Nastro Azzurro 0.0%, het premium Italiaanse biermerk van Asahi Europe & International, waartoe ook Grolsch behoort, heeft een nieuwe wereldwijde samenwerking met Ferrari aangekondigd.
Met de meerjarige samenwerking zal Peroni Nastro Azzurro 0.0% een nieuw hoofdstuk laten ingaan naast de Scuderia Ferrari en de Ferrari Challenge Trofeo Pirelli series, waarmee het motorsport partnership wordt voortgezet. Om de samenwerking te vieren, onthult Peroni Nastro Azzurro 0.0% een gelimiteerde oplage van Tifosi Nastro Azzurro 0.0%; een liefdesbrief aan de Scuderia Ferrari fans, de Tifosi. Ter ere van het eerste jaar van de samenwerking zijn er 2.024 flessen Tifosi Nastro Azzurro 0.0% geproduceerd, waarbij elke fles individueel genummerd is van 1 tot 2.024 flessen. De flessen zijn alleen niet in Nederland verkrijgbaar.
Korte film
Tijdens de samenwerking zal Peroni Nastro Azzurro 0.0% zichtbaar zijn, inclusief branding op de auto's en de uniformen van de coureurs van Scuderia Ferrari. Een korte film (The Brake In) toont Scuderia Ferrari-coureurs Charles Leclerc en Carlos Sainz die de Birra Peroni-brouwerij binnengaan onder leiding van teambaas Fred Vasseur, die op zoek gaan naar de exclusieve genummerde flesjes.
Bron: Grolsch/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Grolsch Movie Pack brengt bioscoopsfeer thuis
Bioscoop – JIMMY’s, Grolsch en Pathé Thuis willen de bioscoopsfeer naar de huiskamer brengen met het Grolsch Moviepack. Het pakket, bestaat uit 4 Grolsch beugelflessen, 3 zakken JIMMY’s Popcorn, 2 uitvouwbare popcornbekers én een Pathé Thuis Voucher.
Lees berichtGrolsch toont duurzame innovaties tijdens Dutch Design Week
Event - Koninklijke Grolsch opent tijdens Dutch Design Week (DDW) op het Ketelhuisplein in Eindhoven de deuren van het Grolsch Lab. In de ruimte kunnen bezoekers op een interactieve manier kennismaken met de duurzame resultaten en initiatieven van de brouwerij uit Enschede. Van innovatieve verpakkingen tot verantwoord watergebruik.
Lees berichtGrolsch introduceert de ‘niet-zo-nieuwe’ duurzame krat
Introductie - Grolsch introduceert een nieuwe, duurzamere krat. De ‘niet-zo-nieuwe’ krat is voor 98 procent gemaakt van oude kratten.
Lees berichtGrolsch neemt nieuwe warmteleiding Twence in gebruik
Duurzaamheid – Bierbrouwerij Grolsch in Enschede maakt vanaf vrijdag gebruik van duurzame warmte van Twence. Een primeur, want het is het eerste bedrijf dat rechtstreeks duurzame warmte van Twence ontvangt in de vorm van warm water en dit inzet voor industriële processen, zoals het opwarmen van pasteurs en spoelmachines.
Lees berichtBierbrouwer Grolsch produceert groen gas uit afvalwater
Duurzaamheid - Bierbrouwer Grolsch heeft met succes het eerste groen gas geproduceerd uit eigen afvalwater. Op het terrein van de brouwerij is een groen gasinstallatie geplaatst die jaarlijks 1 miljoen Nm3 groen gas uit biogas gaat produceren. Dit komt overeen met het gasverbruik van ongeveer 700 Twentse huishoudens.
Lees berichtGrolsch doet kartonnen draagtrays in de ban
Bierbrouwer - Bierbrouwer Grolsch neemt afscheid van de kartonnen festivaldraagtray en schakelt volledig over op herbruikbare draagtrays van gerecycled plastic. De bierbrouwer wil daarmee de hoeveelheid afval op de festivalterreinen verkleinen en meer bewustwording bij de festivalbezoekers realiseren.
Lees bericht