Samenwerking Peroni Nastro Azzurro 0.0% met Ferrari


De korte film - The Brake In - toont Scuderia Ferrari-coureurs Charles Leclerc en Carlos Sainz die de Birra Peroni-brouwerij binnengaan onder leiding van teambaas Fred Vasseu

Bier - Peroni Nastro Azzurro 0.0%, het premium Italiaanse biermerk van Asahi Europe & International, waartoe ook Grolsch behoort, heeft een nieuwe wereldwijde samenwerking met Ferrari aangekondigd.

Met de meerjarige samenwerking zal Peroni Nastro Azzurro 0.0% een nieuw hoofdstuk laten ingaan naast de Scuderia Ferrari en de Ferrari Challenge Trofeo Pirelli series, waarmee het motorsport partnership wordt voortgezet. Om de samenwerking te vieren, onthult Peroni Nastro Azzurro 0.0% een gelimiteerde oplage van Tifosi Nastro Azzurro 0.0%; een liefdesbrief aan de Scuderia Ferrari fans, de Tifosi. Ter ere van het eerste jaar van de samenwerking zijn er 2.024 flessen Tifosi Nastro Azzurro 0.0% geproduceerd, waarbij elke fles individueel genummerd is van 1 tot 2.024 flessen. De flessen zijn alleen niet in Nederland verkrijgbaar.

Korte film

Tijdens de samenwerking zal Peroni Nastro Azzurro 0.0% zichtbaar zijn, inclusief branding op de auto's en de uniformen van de coureurs van Scuderia Ferrari. Een korte film (The Brake In) toont Scuderia Ferrari-coureurs Charles Leclerc en Carlos Sainz die de Birra Peroni-brouwerij binnengaan onder leiding van teambaas Fred Vasseur, die op zoek gaan naar de exclusieve genummerde flesjes.

Bron: Grolsch/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Grolsch Movie Pack brengt bioscoopsfeer thuis

Bioscoop – JIMMY’s, Grolsch en Pathé Thuis willen de bioscoopsfeer naar de huiskamer brengen met het Grolsch Moviepack. Het pakket, bestaat uit 4 Grolsch beugelflessen, 3 zakken JIMMY’s Popcorn, 2 uitvouwbare popcornbekers én een Pathé Thuis Voucher.

Lees bericht


Grolsch toont duurzame innovaties tijdens Dutch Design Week

Event - Koninklijke Grolsch opent tijdens Dutch Design Week (DDW) op het Ketelhuisplein in Eindhoven de deuren van het Grolsch Lab.  In de ruimte kunnen bezoekers op een interactieve manier kennismaken met de duurzame resultaten en initiatieven van de brouwerij uit Enschede. Van innovatieve verpakkingen tot verantwoord watergebruik.

Lees bericht


Grolsch neemt nieuwe warmteleiding Twence in gebruik

Duurzaamheid – Bierbrouwerij  Grolsch in Enschede maakt vanaf vrijdag gebruik van duurzame warmte van Twence. Een primeur, want het is het eerste bedrijf dat rechtstreeks duurzame warmte van Twence ontvangt in de vorm van warm water en dit inzet voor industriële processen, zoals het opwarmen van pasteurs en spoelmachines.

Lees bericht


Bierbrouwer Grolsch produceert groen gas uit afvalwater

Duurzaamheid - Bierbrouwer Grolsch heeft met succes het eerste groen gas geproduceerd uit eigen afvalwater. Op het terrein van de brouwerij is een groen gasinstallatie geplaatst die jaarlijks 1 miljoen Nm3 groen gas uit biogas gaat produceren. Dit komt overeen met het gasverbruik van ongeveer 700 Twentse huishoudens.

Lees bericht

Grolsch doet kartonnen draagtrays in de ban

Bierbrouwer - Bierbrouwer Grolsch neemt afscheid van de kartonnen festivaldraagtray en schakelt volledig over op herbruikbare draagtrays van gerecycled plastic. De bierbrouwer wil daarmee de hoeveelheid afval op de festivalterreinen verkleinen en meer bewustwording bij de festivalbezoekers realiseren.

Lees bericht



© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid