Happy Italy opent vernieuwd concept in Roermond


'Het nieuwe interieur van Happy Italy is jonger, krachtiger en sluit beter aan op de happy way to look at the world,’ aldus Van Halderen

Formulenieuws – Het centrum van Roermond krijgt de eerste Happy Italy volgens het vernieuwde concept. Het restaurant van Happy Italy onderging onlangs een rebranding en de locatie in Limburg is het eerste restaurant dat volgens dit concept is gebouwd.

De nieuwste Happy Italy is gevestigd aan de Markt. Het pand werd de afgelopen maanden grondig verbouwd naar het vernieuwde Happy Italy concept, een trendy restaurant met een flink aantal zitplaatsen, variërend van knusse tafeltjes voor twee tot comfortabele banken waar je met een grote vriendengroep of de hele familie aanschuift.

Grote porties

Met kwalitatief goed eten voor een lage prijs én grote porties, maakt Happy Italy uiteten gaan beschikbaar voor een breed publiek.  Sandra van Halderen, CEO van Restaurant Company Europe (RCE), de horecagroep waar Happy Italy onderdeel van is: “Op onze menukaart vind je een ruime keuze aan verse pasta’s, grote pizza’s en sweets. Krijg je niet alles op, dan krijg je de rest mee in een ‘happy bag’, zodat je er later nóg een keer van kunt genieten. Of je nu bij ons langskomt met je gezin, een hapje wilt eten na een dag shoppen in het outletcenter, gaat borrelen met collega’s of je eerste date hebt, we doen er alles aan om een flinke dosis happiness toe te voegen aan je dag”.

Nieuwe look & feel

Net als in de 20 bestaande Happy Italy restaurants, mocht in Roermond de vakkenkast met traditionele tomatenblikken als echte eye catcher niet ontbreken. Maar, het donkere kleurgebruik, de hippe materialen zoals de marmerlook tafeltjes, het groen en de catchy neon’s zorgen samen écht voor een vernieuwde sfeer. ‘Het is jonger, krachtiger en vooral beter aansluitend op onze happy way to look at the world,’ aldus Van Halderen.

Bron: Happy Italy/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



FSIN: ‘Horeca moet biologische producten meer omarmen’

Onderzoek - Om het gebruik van biologische producten in de horeca te vergroten is faciliterende wetgeving vanuit de overheid nodig, in combinatie met een sterk aanmoedigingsbeleid door het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit (LNV). Daarnaast zal de horeca zelf biologische producten collectief moeten gaan omarmen. Verbinding maken is de sleutel voor succes.

Lees bericht

Wijnbar Hemel & Aarde geopend in Utrecht

Horeca - De liefde voor wijnen is bij Restaurant Hemel & Aarde al jaren in ieder glas te proeven. Dar is nu een tweede plek bijgekomen. Het team achter het Utrechtse restaurant opende deze week de wijnbar, een plek om wijnen te proberen en te ontdekken.

Lees bericht

Fastned opent eerste Belgische shop bij snellaadstation

Buitenland - Fastned, het Europese snellaadbedrijf, heeft vandaag zijn allereerste shop en restaurant geopend. De opening van de shop is een volgende stap in Fastneds ontwikkeling, die het elektrische laden nog aangenamer moet maken. De shop ligt aan de E19 tussen Antwerpen en Breda ter hoogte van Brecht.

Lees bericht



De Beren populairste restaurantketen Nederland

Onderzoek – De Beren is de best bezochte restaurantketen in Nederland (14%). Bovendien is De Beren de laatst bezochte keten voor 10% van de Nederlanders. Personen in de leeftijd van 18 tot en met 34 jaar bezoeken het vaakst een restaurantketen (65%).

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid