Hartenkreetactie TheFork ontroert horecaondernemers


Actie - TheFork’s Hartenkreet Campagne, waar consumenten een videoboodschap konden insturen voor hun favoriete restaurant met Valentijnsdag, heeft veel horecaondernemers ontroerd. Zo’n honderd consumenten deden mee aan de actie.

Valentijnsdag is normaal gezien één van de populairste dagen van het jaar om uit eten te gaan. Omdat dat niet mogelijk is, wilde het reserveringsplatform TheFork restauranteigenaren, chefs en bedienend personeel een hart onder de riem te steken met de videoboodschappen. Die boodschappen werden in een met led verlichte bus persoonlijk langs gebracht bij de restaurants.

Hartverwarmende reacties

TheFork bracht met de persoonlijke hartenkreten onder andere een bezoek aan restaurant  MOS, Lars en Johannes in Amsterdam en aan Catch by Simonis en Tommy’s & Zuurveen in Den Haag. Lars Scharp van restaurant Lars Amsterdam is onder de indruk: “Ik kan niet geloven dat al die mensen een persoonlijk bericht voor mij hebben ingestuurd. Afgelopen periode is uiteraard uitdagend geweest en dit steuntje in de rug doet ons écht goed”

Aangezien TheFork een verbindende factor is tussen gast en restaurant, zag het platform Valentijnsdag als mooi moment om te laten zien hoe erg de horeca gemist wordt en hoezeer de gasten snakken naar de heropening .

Valentijnsboxen

Om het gemis aan een dinerervaring buitenshuis te verzachten, ontwikkelden veel restaurants speciale Valentijnsboxen. Hiermee kan een dierbare of geliefde worden verrast. Van een champagne ontbijt tot aan een zes-gangen diner, de horeca is creatiever dan ooit.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid