Heineken en Social Capital verlengen samenwerking
Samenwerking – Heineken en Social Capital hebben hun bestaande samenwerking onlangs verlengd. Samen gaan zij er voor zorgen dat mensen met een arbeidsbeperking die graag willen werken een betaalde baan krijgen. Die ambitie was recent reden voor een klein feestje, omdat de doelstelling voor dit jaar al is gehaald.
Beide partijen ondertekenden van de zomer opnieuw een driejarige overeenkomst om samen verder te bouwen aan deze sociale werkgelegenheid. De samenwerking met Heineken gaat al drie jaar terug. Mede door het geld dat Heineken in de medewerkers van Social Capital heeft geïnvesteerd, heeft het bedrijf inmiddels meer dan 250 mensen uit deze doelgroep aan een betaalde baan kunnen helpen.
73 nieuwe banen
Voor de aankomende drie jaar is gezamenlijk afgesproken om met de nieuwe investering van Heineken in ieder geval 150 nieuwe mensen aan te nemen en op te leiden. Vanaf begin dit jaar staat de teller inmiddels al op 73 mensen, waarmee de doelstelling van 50 nieuwe banen in 2023 al ruimschoots is behaald.
Bron: Social Capital/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘Festivals vaker in zee met GiG Hard Seltzer’
Festivals – Volgens de initiatiefnemers achter GiG Hard Seltzer zijn zij straks bij de meeste festivals terug te vinden. Ook de supermarkten omarmen het jonge bedrijf en zorgen voor een aanzienlijke groeispurt.
Lees berichtHeineken en Rijksmuseum verlengen partnership
Samenwerking _ Heineken en het Rijksmuseum hebben hun bestaande partnership tot en met eind 2025 verlengd. Daarmee blijft de Amsterdamse brouwer de komende twee jaar nauw verbonden aan het Rijksmuseum.
Lees berichtHeineken hoofdsponsor van tiende editie SAIL 2025
Sponsoring – Heineken wordt hoofdsponsor van de tiende editie van SAIL in Amsterdam. SAIL 2025 is het grootste evenement van Nederland wat plaatsvindt van woensdag 20 tot en met zondag 24 augustus 2025.
Lees berichtHeineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar
Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.
Lees berichtID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev
Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.
Lees berichtBOB wordt VIB bij De Vrienden van Amstel LIVE
Event – De 26e editie van De Vrienden van Amstel LIVE is van start gegaan. Tot en met 26 januari bezoeken 200.000 vrienden de grootste Amstel kroeg van Nederland. Zoals in iedere kroeg is het de vraag: wie is de BOB vandaag? Om de BOB extra positief in de schijnwerpers te zetten introduceert De Vrienden van Amstel LIVE de VIB; oftewel de ‘very...
Lees bericht