Hero komt met Cassis No Bubbles


Jasper Geelden (category manager) en Kim Luu (brand manager) met Cassis No Bubbles

Introductie - Hero, producent van cassis, komt met een koolzuurvrije variant van de populaire frisdrank met zwarte bessen. Volgens de in Breda gevestigde fabrikant van onder andere B’tween, Hero Jam en natuurlijk Cassis vond het hoog tijd worden om de populariteit van Cassis door te trekken naar het segment fruitdranken.

Met de introductie van Cassis No Bubbles hoopt Hero de doelgroep van cassis verder te verjongen en het product onder deze doelgroep relevanter te maken. Het is de eerste keer dat Hero Cassis een stap zet binnen het fruitdrankensegment. “We willen mensen graag op jongere leeftijd kennis laten maken met de unieke en originele smaak van Cassis”, vertelt category manager Jasper Geelen. “En er zijn ook mensen die geen prik lusten, die willen we Cassis niet onthouden”. Cassis No Bubbles is verkrijgbaar in twee varianten: een regular en een zero variant. Beide varianten worden verpakt in een 1,5 literpak.

Bron: Hero/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Coca-Cola introduceert smaakvariant in co-creatie met AI

Introductie – Coca-Cola lanceert woensdag wereldwijd Coca-Cola 3000, een limited-edition smaakvariant van Coca-Cola Zero Sugar binnen het Coke Creations platform. Coca-Cola 3000 Zero Sugar is de eerste smaak, die mede door menselijke als kunstmatige intelligentie (AI) is gecreëerd.

Lees bericht




Vrumona neemt ‘Butcha Kombucha’ over

Overname - Vrumona is eigenaar geworden van het Kombucha-merk Butcha, nadat het al jaren exclusief distributeur was onder haar innovatie-label ‘Sir Joe’. Het frisdrankenbedrijf neemt het merk over van de grondleggers Siewerd Nicolai, Jiri Brandt & Samuel Levie. Vrumona wil met het merk groeien en introduceert het op korte termijn ook bij supermarkten.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid