‘Holoboer’ vertelt Mijn Melk-verhaal op de winkelvloer


De Mijn Melk Mini Pop-Up Boerderij zoals die in de winkel te zien is

Actie - Zuivelmerk Mijn Melk komt met een actie op de winkelvloer om boer en consument dichter bij elkaar te brengen. Via de Mijn Melk Mini Pop-Up Boerderij vertelt een hologram van de boer over zijn product, hoe dat tot stand komt en welke voordelen dat heeft.

Marketingbureau Young Perfect bedacht het concept samen met MBO studenten van de creatieve vakscholen Nimeto Utrecht en Het Grafisch Lyceum Utrecht. Daarna werd het concept uitgewerkt en omni-channel gemaakt zodat de klant een unieke ervaring beleeft op alle kanalen.

De pop-up Boerderij gebruikt een holobox om een interactieve ervaring met het winkelend publiek te creëren. De holobox laat de boer namelijk verschijnen als een hologram, waardoor consumenten het gevoel krijgen de boer in levenden lijve te ontmoeten. De pop-up boerderij is ontworpen om de look en feel van een echte boerderij na te bootsen, compleet met virtuele koeien, kippen en verse melkproducten.

Vermakelijk en educatief

“Het concept van Mijn Melk Mini Pop-Up Boerderij is niet alleen vermakelijk maar ook educatief,” aldus Anne Rohof, Marketing Manager van Mijn Melk. Consumenten kunnen kennismaken met de boer en het korte productieproces van Mijn Melk. Die melk wordt op de boerderij zelf binnen een etmaal verwerkt in flessen voor de consument. De virtuele boer vertelt niet alleen waar de melk vandaan komt maar ook stap voor stap hoe de melk van de koe in het schap komt. Daarnaast valt er te proeven.

Albert Heijn

De medewerkers op het Albert Heijn hoofdkantoor kregen de primeur. “In samenwerking met Albert Heijn category management en AH Media Services hebben we iedereen binnen Albert Heijn enthousiast gemaakt over Mijn Melk,” aldus Corina van Mourik, Sales Manager van Mijn Melk. Boerin Yvonne was niet alleen als virtuele boerin aanwezig, zij stond ook in levende lijve mensen haar persoonlijke verhaal te vertellen.

Bron: Mijn Melk/@FoodClicks

De Holoboer vertelt het Mijn Melk-verhaal
Mensen kunnen proeven
Mijn Melk van boer Kees is eerste zuivel met twee sterren Beter Leven Keurmerk

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Half-om-half gehakt bij AH voortaan ook met rund en kip

Duurzaamheid – Binnen twee weken komt Albert Heijn met gehakt, worstjes en hamburgers die bestaan uit vlees gemengd van kippenvlees en rundvlees. Die producten hebben niet alleen minder CO2-uitstoot, maar worden ook goedkoper aangeboden in de winkels. De supermarktketen maakte de innovatie bekend tijdens de presentatie van het zevende duurzaamheidsverslag.

Lees bericht



Inspirerend Amsterdam Coffee Festival 2024

Vakbeurzen - Klein, overzichtelijk, maar vooral inspirerend. Zo kunnen we het Amsterdam Coffee Festival in de Amsterdamse Gasfabriek wel samenvatten, die van 4 tot en met 6 april werd gehouden. Op dit driedaagse vakevent staan koffie en thee centraal en alles wat daarbij komt kijken op het gebied van techniek, verpakking en hulpmiddelen om de smaak en de beleving verder te vergroten.

Lees bericht



AH geeft zakelijke klant 10% korting op plantaardig en biologisch

Formulenieuws- Albert Heijn biedt geeft alle zakelijke klanten voortaan standaard 10% korting op alle biologische en AH Terra-producten. Deze laatste is de volledig plantaardige lijn van het eigenmerk. Albert Heijn is de eerste supermarkt in Nederland met een standaardkorting op Bio en AH Terra voor zakelijke klanten.

Lees bericht

‘Kwart supermarktomzet tabak naar tankstations en tabakszaken’

Tankstations - In de eerste vier weken van het jaar is de verkoop van tabak hard gedaald bij de supermarkten, terwijl de tankstations en de tabaks- en gemakszaken de omzet fors zagen toenemen. Volgens cijfers van marktonderzoekbureau Circana lag de omzet bij supermarkten 25% lager. Opvallend want vooralsnog zijn alleen de eigen filialen van Albert Heijn gestopt met de verkoop van...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid