Horeca Samen Sterk helpt horeca bij verkoop cadeaukaarten


Horecacadeaukaart – Betaalplatform Intersolve en groothandel Bidfood gaan samenwerken om cadeaukaarten aan te bieden. Het initiatief ‘Horeca Samen Sterk’ biedt de horecabedrijven een veilige en kosteloze manier om cadeaukaarten te verkopen of donaties te ontvangen.

Veel partijen zijn sinds de overheidsmaatregelen om de horeca te sluiten op zoek naar mogelijkheden om de getroffen bedrijven te ondersteunen. Horeca Samen Sterk, sluit zich daarbij aan. Laurens Claassens, Marketing Manager Horeca bij Bidfood: . “Gebruikers hoeven niets te betalen. Alle opbrengsten zijn voor de ondernemer die deze bron van inkomsten nu hard nodig heeft.”

André Moen, Directeur Intersolve Payments, voegt daaraan toe: “Als betaalplatform werken wij samen met duizenden horecagelegenheden. Dus dragen we graag ons steentje bij, samen met Bidfood. Hopelijk staan er veel gasten op om hun favoriete restaurant, eetcafé of cafetaria te helpen.”

Enthousiast

Godfried van der Lugt, uitgever van de Gault&Millau restaurantgids in Nederland is enthousiast over het initiatief: “Sommige patrons zijn creatief door nu afhaal- en bezorgmaaltijden aan te bieden. Voor anderen is dit lastiger. Om ondernemers te steunen is het belangrijk dat we bijdragen door een tegoedbon te kopen.”

Betrouwbaar

Bidfood is blij met de samenwerking met Intersolve, omdat het betaalplatform een betrouwbare transactie garandeert. “Intersolve is het betaalplatform achter alle restaurantkaarten en de meeste grote cadeaukaarten in Nederland. Als Elektronischgeldinstelling zijn ze in het bezit van een vergunning van de Nederlandsche Bank”, zegt Claassens. “Dit maakt dat we een betrouwbare dienst kunnen bieden. Alle donaties en de opbrengst van aangekochte cadeaubonnen komen volledig ten gunste van de ondernemer. Zij hebben het nu nodig..”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Sfeervolle Belgische Tavola laat bezoekers echt genieten

Vakbeurs – Aan culinaire hoogtepuntjes geen gebrek op de Belgische vakbeurs Tavola in Kortrijk. Dit driedaagse horecaevenement trekt traditioneel ook altijd veel Nederlandse vakbezoekers. Belangrijkste reden is dat de horecabeurs veel specialiteiten laat zien en de foodprofessional ook echt kan genieten van de kwaliteit van de producten.

Lees bericht

Schiphol vernieuwt Lounge 2 met nieuwe horecaconcepten

Luchthaven - Schiphol werkt aan de vernieuwing van Lounge 2, het gebied dat zich bevindt na de securitycontrole voor passagiers met bestemmingen veelal buiten Europa. Het horeca- winkelgebied krijgt een nieuwe inrichting, waarbij de beleving van passagiers centraal staat. Er wordt ruimte gemaakt voor nieuwe luxe merken en een vernieuwd aanbod aan horeca- en winkelmogelijkheden. 

Lees bericht



Minder faillissementen in februari, maar horeca stijgt

Analyse - In februari zijn 26 minder bedrijven failliet verklaard dan in januari, meldt het CBS. Dat is een daling van 7 procent. De onderliggende trend van het aantal faillissementen is echter bijna 2 jaar stijgend. Relatief gezien werden er in februari de meeste faillissementen uitgesproken in de sector horeca.

Lees bericht

Strandpaviljoenondernemers verwend met pizza bij opbouw

Strandpaviljoens - De strandpaviljoens zijn volop bezig met de start van het nieuwe seizoen. De tijdelijke locaties worden weer opgebouwd en de jaarrond paviljoens worden klaargemaakt voor het buitenseizoen. Dr. Oetker Professional speelde hierop in om een aantal van hen langs de Nederlandse kust te verrassen met warme pizza’s.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid