Horecaketen De Beren introduceert 'De Beren Dinerbox'
Formulenieuws – Restaurantketen De Beren introduceert vanaf vandaag De Beren Dinerbox. De box is gevuld met versbereide gerechten die garant staan voor een restaurantwaardig drie-gangen keuzemenu.
Het plan voor De Beren Dinerbox was er al voordat de locaties getroffen werden door de coronamaatregelen. Maar nu de locaties dicht zijn komt het plan goed uit. “We wilden De Beren liefhebbers die om welke reden dan ook niet naar onze restaurants kunnen komen tegemoetkomen. De Dinerbox bevat alle ingrediënten voor een onvergetelijk diner thuis. De huidige situatie maakt dat we de box lanceren op het moment dat onze gasten er het meest behoefte aan hebben”, aldus Melvin van der Wielen, directeur De Beren.
De gerechten zijn voor 90 procent bereid. Bestellers krijgen een korte instructie om de maaltijd verder te bereiden. De Dinerboxen worden door de bestellers zelf samengesteld en kunnen worden voorzien van bijpassende wijnen. Bij een aantal vestigingen kan vanaf december ook een kerstmenu worden besteld met winterse gerechten en luxe wijnen.
Meer boxen
In de toekomst hoopt De Beren de box-lijn uit te breiden met bijvoorbeeld Paasbrunch- en BBQ- boxen. De Dinerbox wordt voor dezelfde prijs verkocht als het driegangendiner van de restaurants, namelijk €23,-.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
De Beren populairste restaurantketen Nederland
Onderzoek – De Beren is de best bezochte restaurantketen in Nederland (14%). Bovendien is De Beren de laatst bezochte keten voor 10% van de Nederlanders. Personen in de leeftijd van 18 tot en met 34 jaar bezoeken het vaakst een restaurantketen (65%).
Lees berichtGemiddelde NPS Nederlandse restaurantketens is +72
Onderzoek - De grootste restaurantketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +72. Proeflokaal Bregje krijgt de hoogste score (+91). Het is opvallend dat drie van de vijf meest bezochte ketens een NPS krijgen die lager is dan gemiddeld. De 18- tot 34-jarigen geven gemiddeld een lagere score dan oudere bezoekers.
Lees bericht’t Zusje start nieuw concept voor overdag: ’t Zusje Overdag
Formulenieuws – Restaurantketen ‘t Zusje is gestart met een nieuw concept. Voortaan kunnen gasten ook overdag te terecht in alle locaties voor een lunch, een relaxmomentje met een kopje koffie of een borrel.
Lees berichtMarjolein Mens wordt nieuwe CCO De Beren
Benoeming – Marjolein Mens (31) is onlangs benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) van franchiseformule De Beren. Mens startte in 2014 bij de restaurantketen, na haar studie Communicatie Media en Informatietechnologie, en wordt nu lid van de directie. Zij wil gaan testen met prijsdifferentiatie en verder verduurzamen
Lees berichtDe Beren wakkert richting Valentijnsdag de liefde aan
Horeca - De Beren start de Valentijnscampagne ‘Proef de Spanning’. Het restaurantconcern weet dat Valentijnsdag het uitgelezen moment voor veel koppels is om ‘de grote vraag’ te stellen, en om stellen die klaar zijn voor de volgende stap een handje te helpen kunnen zij een geheel verzorgd huwelijksaanzoek met alles erop en eraan winnen bij De Beren.
Lees berichtOprichter Ad Schaap van De Beren ontvangt eigen biografie
Biografie – Het bewogen leven van Ad Schaap, oprichter van restaurantketen De Beren is door schrijver Ronald Giphart vastgelegd in het boek ‘Beer’. De biografie is tijdens de presentatie van de nieuwe huisstijl aan Schaap overhandigd.
Lees bericht