HTC Advies en Atir voegen INPROVE toe aan holding


Met de klok mee: Sander Wildschut, Puck Wilbers (partner holding), Anna Casemier, Kim Delissen (Zoomfoto ivm verblijf van het team in het buitenland)

Overname - De holding van HTC Advies en Atir neemt INPROVE over. INPROVE is expert op het gebied van het meten en verbeteren van de klantbeleving, onder meer door mystery shopping.

INPROVE heeft daarnaast een onderzoeksmethode voor het beoordelen van de klantbeleving. Hierbij worden onder meer mystery visits, Google review analyses, mystery calls en NPS metingen uitgevoerd.

HTC Advies en Atir zijn blij met de overname. Anna Casemier, managing partner bij HTC Advies en Atir: ‘INPROVE is een waardevolle aanvulling als het gaat om data driven inzicht in de guest journey en het verbeteren van de klantbeleving.’

The Hunt

Naast de activiteiten op het gebied van dataverzameling biedt IMPROVE ook de toekomst van mystery shopping aan met een gamified variant, The Hunt. Deze game wordt ingezet voor training on the job: medewerkers ervaren hoe zij doormiddel van gewenst gedrag de klantbeleving naar een hoger niveau kunnen tillen.

Toekomst

De nieuwe samenwerking biedt HTC Advies en Atir de kans om organisaties verder te helpen met de integratie van hospitality in de bedrijfsstrategie en daardoor een sterkere concurrentiepositie te ontwikkelen. Casemier: ‘Wij geloven dat hospitality het vliegwiel is voor het creëren van een top of mind positie in alle markten. Daar ligt onze toegevoegde waarde. Met Consumatics en nu ook INPROVE kunnen we deze ambitie een nog sterkere basis geven.’

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht


Steeds vaker worden flessen en blikjes ingeleverd

Statiegeld - Eén jaar na de invoering van statiegeld op blikjes, wordt op dit moment ongeveer 65% ingeleverd. Naar inschatting komt het inzamelpercentage voor alle plastic drankflessen, groot en klein, met én zonder statiegeld over 2023 op 71% uit. Dit is in lijn met de verwachting. Dat laat Verpact, voorheen Stichting Afvalfonds Verpakkingen, weten.

Lees bericht



Sfeervolle Belgische Tavola laat bezoekers echt genieten

Vakbeurs – Aan culinaire hoogtepuntjes geen gebrek op de Belgische vakbeurs Tavola in Kortrijk. Dit driedaagse horecaevenement trekt traditioneel ook altijd veel Nederlandse vakbezoekers. Belangrijkste reden is dat de horecabeurs veel specialiteiten laat zien en de foodprofessional ook echt kan genieten van de kwaliteit van de producten.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid