HTC Advies en Atir voegen INPROVE toe aan holding


Met de klok mee: Sander Wildschut, Puck Wilbers (partner holding), Anna Casemier, Kim Delissen (Zoomfoto ivm verblijf van het team in het buitenland)

Overname - De holding van HTC Advies en Atir neemt INPROVE over. INPROVE is expert op het gebied van het meten en verbeteren van de klantbeleving, onder meer door mystery shopping.

INPROVE heeft daarnaast een onderzoeksmethode voor het beoordelen van de klantbeleving. Hierbij worden onder meer mystery visits, Google review analyses, mystery calls en NPS metingen uitgevoerd.

HTC Advies en Atir zijn blij met de overname. Anna Casemier, managing partner bij HTC Advies en Atir: ‘INPROVE is een waardevolle aanvulling als het gaat om data driven inzicht in de guest journey en het verbeteren van de klantbeleving.’

The Hunt

Naast de activiteiten op het gebied van dataverzameling biedt IMPROVE ook de toekomst van mystery shopping aan met een gamified variant, The Hunt. Deze game wordt ingezet voor training on the job: medewerkers ervaren hoe zij doormiddel van gewenst gedrag de klantbeleving naar een hoger niveau kunnen tillen.

Toekomst

De nieuwe samenwerking biedt HTC Advies en Atir de kans om organisaties verder te helpen met de integratie van hospitality in de bedrijfsstrategie en daardoor een sterkere concurrentiepositie te ontwikkelen. Casemier: ‘Wij geloven dat hospitality het vliegwiel is voor het creëren van een top of mind positie in alle markten. Daar ligt onze toegevoegde waarde. Met Consumatics en nu ook INPROVE kunnen we deze ambitie een nog sterkere basis geven.’

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Starbucks heropent in vernieuwde Lounge 1 Schiphol

Luchthaven - Schiphol heeft er een nieuwe eyecatcher bij: een ruim 500 m² grote Starbucks in de onlangs vernieuwde Lounge 1. De vestiging telt zo’n 180 zitplaatsen en is gerealiseerd in samenwerking met Avolta AG (voorheen HMSHost, red.) en Starbucks. De koffieketen keert hiermee terug op exact dezelfde plek waar in 2007 de allereerste Starbucks van Nederland opende.

Lees bericht



NielsenIQ: Koreaanse keuken breekt door in Nederland

Analyse - De Koreaanse golf bereikt niet alleen de horeca, maar ook de supermarkten. Wat begon met K-pop en K-drama’s, vertaalt zich nu naar een stevige groei van Koreaanse producten in het Nederlandse retaillandschap. Korean BBQ, kimchi en gyoza zijn niet langer niche, maar mainstream aan het worden. Dat meldt Marten Suurmeijer, senior analist bij bureau NielsenIQ.

Lees bericht

Hoge prijzen zetten kusttoerisme onder druk

Horeca - De Nederlandse kust verliest terrein als toeristische bestemming door snel oplopende prijzen. Een gemiddeld dagje strand kost inmiddels rond de €100, wat buitenlandse en binnenlandse bezoekers doet uitwijken naar goedkopere alternatieven. Dat meldt Sjuk Akkerman van ING.

Lees bericht


Jarige De Echoput opent Wild Atelier en Grand Bistro Echo

Horeca - Ter gelegenheid van het 70-jarig jubileum heeft De Echoput twee nieuwe horecaconcepten geïntroduceerd: fine dining restaurant Wild Atelier, onder leiding van SVH Meesterkok Jonathan Zandbergen, en het vernieuwde Grand Bistro Echo, voorheen bekend als Restaurant De Echoput.

Lees bericht




© 2025 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid