HTC Advies en Atir voegen INPROVE toe aan holding
.png)
Overname - De holding van HTC Advies en Atir neemt INPROVE over. INPROVE is expert op het gebied van het meten en verbeteren van de klantbeleving, onder meer door mystery shopping.
INPROVE heeft daarnaast een onderzoeksmethode voor het beoordelen van de klantbeleving. Hierbij worden onder meer mystery visits, Google review analyses, mystery calls en NPS metingen uitgevoerd.
HTC Advies en Atir zijn blij met de overname. Anna Casemier, managing partner bij HTC Advies en Atir: ‘INPROVE is een waardevolle aanvulling als het gaat om data driven inzicht in de guest journey en het verbeteren van de klantbeleving.’
The Hunt
Naast de activiteiten op het gebied van dataverzameling biedt IMPROVE ook de toekomst van mystery shopping aan met een gamified variant, The Hunt. Deze game wordt ingezet voor training on the job: medewerkers ervaren hoe zij doormiddel van gewenst gedrag de klantbeleving naar een hoger niveau kunnen tillen.
Toekomst
De nieuwe samenwerking biedt HTC Advies en Atir de kans om organisaties verder te helpen met de integratie van hospitality in de bedrijfsstrategie en daardoor een sterkere concurrentiepositie te ontwikkelen. Casemier: ‘Wij geloven dat hospitality het vliegwiel is voor het creëren van een top of mind positie in alle markten. Daar ligt onze toegevoegde waarde. Met Consumatics en nu ook INPROVE kunnen we deze ambitie een nog sterkere basis geven.’
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Starbucks heropent in vernieuwde Lounge 1 Schiphol
Luchthaven - Schiphol heeft er een nieuwe eyecatcher bij: een ruim 500 m² grote Starbucks in de onlangs vernieuwde Lounge 1. De vestiging telt zo’n 180 zitplaatsen en is gerealiseerd in samenwerking met Avolta AG (voorheen HMSHost, red.) en Starbucks. De koffieketen keert hiermee terug op exact dezelfde plek waar in 2007 de allereerste Starbucks van Nederland opende.
Lees berichtLightspeed introduceert AI-tool ‘Benchmarks & Trends’
Introductie - Lightspeed, leverancier van kassa- en betaaloplossingen voor de horeca, lanceert de AI-tool Benchmarks & Trends. Met deze nieuwe functionaliteit krijgen horecaondernemers toegang tot realtime data over de prestaties van vergelijkbare horecabedrijven in hun omgeving.
Lees berichtNielsenIQ: Koreaanse keuken breekt door in Nederland
Analyse - De Koreaanse golf bereikt niet alleen de horeca, maar ook de supermarkten. Wat begon met K-pop en K-drama’s, vertaalt zich nu naar een stevige groei van Koreaanse producten in het Nederlandse retaillandschap. Korean BBQ, kimchi en gyoza zijn niet langer niche, maar mainstream aan het worden. Dat meldt Marten Suurmeijer, senior analist bij bureau NielsenIQ.
Lees berichtHoge prijzen zetten kusttoerisme onder druk
Horeca - De Nederlandse kust verliest terrein als toeristische bestemming door snel oplopende prijzen. Een gemiddeld dagje strand kost inmiddels rond de €100, wat buitenlandse en binnenlandse bezoekers doet uitwijken naar goedkopere alternatieven. Dat meldt Sjuk Akkerman van ING.
Lees berichtJarige De Echoput opent Wild Atelier en Grand Bistro Echo
Horeca - Ter gelegenheid van het 70-jarig jubileum heeft De Echoput twee nieuwe horecaconcepten geïntroduceerd: fine dining restaurant Wild Atelier, onder leiding van SVH Meesterkok Jonathan Zandbergen, en het vernieuwde Grand Bistro Echo, voorheen bekend als Restaurant De Echoput.
Lees berichtNieuw convenant servicekosten biedt horeca grip en duidelijkheid
Convenant - Tien brancheorganisaties, waaronder Koninklijke Horeca Nederland en het Vakcentrum, hebben tijdens vastgoedbeurs PROVADA een nieuw convenant voor servicekosten ondertekend. Hiermee worden afspraken over servicekosten in winkel- en horecapanden transparanter, eerlijker en beter onderbouwd.
Lees bericht