HTC Advies en Atir voegen INPROVE toe aan holding
.png)
Overname - De holding van HTC Advies en Atir neemt INPROVE over. INPROVE is expert op het gebied van het meten en verbeteren van de klantbeleving, onder meer door mystery shopping.
INPROVE heeft daarnaast een onderzoeksmethode voor het beoordelen van de klantbeleving. Hierbij worden onder meer mystery visits, Google review analyses, mystery calls en NPS metingen uitgevoerd.
HTC Advies en Atir zijn blij met de overname. Anna Casemier, managing partner bij HTC Advies en Atir: ‘INPROVE is een waardevolle aanvulling als het gaat om data driven inzicht in de guest journey en het verbeteren van de klantbeleving.’
The Hunt
Naast de activiteiten op het gebied van dataverzameling biedt IMPROVE ook de toekomst van mystery shopping aan met een gamified variant, The Hunt. Deze game wordt ingezet voor training on the job: medewerkers ervaren hoe zij doormiddel van gewenst gedrag de klantbeleving naar een hoger niveau kunnen tillen.
Toekomst
De nieuwe samenwerking biedt HTC Advies en Atir de kans om organisaties verder te helpen met de integratie van hospitality in de bedrijfsstrategie en daardoor een sterkere concurrentiepositie te ontwikkelen. Casemier: ‘Wij geloven dat hospitality het vliegwiel is voor het creëren van een top of mind positie in alle markten. Daar ligt onze toegevoegde waarde. Met Consumatics en nu ook INPROVE kunnen we deze ambitie een nog sterkere basis geven.’
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
20% van de Nederlandse restaurants vreest voorbestaan
Horeca – Eén op de vijf restaurants in Nederland verwacht nooit meer de deuren te kunnen openen. De horecabedrijven vrezen voor hun voortbestaan als gevolg van de coronamaatregelen. Dat blijkt uit onderzoek van WijnSpijs onder 1200 restaurants.
Lees berichtWouter Verkerk wordt brandambassadeur bij Horeko
Samenwerking – Horecaspreker Wouter Verkerk gaat in de rol van brandambassadeur samenwerken met softwareleverancier Horeka. Samen hebben de partijen de ambitie om de horeca verder te professionaliseren.
Lees berichtVertrouwen in overheid bij restaurants daalt verder
Onderzoek - Het vertrouwen in de overheid is eind vorig jaar gedaald van 77% in maart naar 53% in november. Dat blijkt uit periodiek onderzoek via de Foodservice Denktank van Marketing4Results in samenwerking met Sligro. In dezelfde periode nam ook het verwachte omzetverlies van de restaurants verder toe, als gevolg van de coronamaatregelen.
Lees berichtKHN wil dat horeca als een van de eerste sectoren opent na lockdown
Corona - Koninklijke Horeca Nederland (KHN) wil dat de horeca na de huidige lockdown als een van de eerste sectoren op een verantwoorde manier haar deuren weer kan openen. De huidige maatregelen voorzien in een sluiting in ieder geval tot de19e van deze maand.
Lees bericht