Inspiratiesessies voor horecabedrijven bij Beekwilder


Inspiratiesessie – Sfeer- en decoratie-expert Frans Beekwilder organiseert op dinsdag 26 maart een inspiratiesessie speciaal gericht op de horecabranche. Het Amsterdamse bedrijf wil zijn jarenlange kennis en ervaring op het gebied van styling, decoratie, sfeer en presentatie voor verschillende retailbedrijven voortaan ook gaan delen met horecaondernemers. De sessie moet de horecaondernemers tips en handvatten geven, zodat zij zich op een unieke manier kunnen presenteren. ‘Het valt ons op dat er de afgelopen jaren waanzinnig veel gave horecabedrijven bij zijn gekomen, de één nog mooier dan de ander. Maar we zien ook dat veel van deze bedrijven zich nog extra kunnen onderscheiden in de wijze waarop zij zich presenteren. Te vaak zien we nog moeilijk te lezen krijtborden voorbij komen en dat kan beter én origineler’, aldus Marcel Bink van Beekwilder. Voor de inspiratiesessies werkt Beekwilder samen met de gerenommeerde stylist en ontwerper Marleen Veenhuis. Zij zegt: “Het is voor een horecabedrijf erg belangrijk om het DNA van de zaak goed naar voren te laten komen, op zowel online als offline gebied. Hoe jij je presenteert als restaurateur is bepalend of een gast bij jouw zaak naar binnenkomt en welke gerechtkeuze hij maakt.” Inschrijven voor de ontbijtsessie op dinsdag 26 maart is geheel gratis en zal plaatsvinden op het hoofdkantoor van Beekwilder in Amsterdam. Bron: @FoodClicks Inspiratiesessie – Sfeer- en decoratie-expert Frans Beekwilder organiseert op dinsdag 26 maart een inspiratiesessie speciaal gericht op de horecabranche. Het Amsterdamse bedrijf wil zijn jarenlange kennis en ervaring op het gebied van styling, decoratie, sfeer en presentatie voor verschillende retailbedrijven voortaan ook gaan delen met horecaondernemers. De sessie moet de horecaondernemers tips en handvatten geven, zodat zij zich op een unieke manier kunnen presenteren. ‘Het valt ons op dat er de afgelopen jaren waanzinnig veel gave horecabedrijven bij zijn gekomen, de één nog mooier dan de ander. Maar we zien ook dat veel van deze bedrijven zich nog extra kunnen onderscheiden in de wijze waarop zij zich presenteren. Te vaak zien we nog moeilijk te lezen krijtborden voorbij komen en dat kan beter én origineler’, aldus Marcel Bink van Beekwilder. Voor de inspiratiesessies werkt Beekwilder samen met de gerenommeerde stylist en ontwerper Marleen Veenhuis. Zij zegt: “Het is voor een horecabedrijf erg belangrijk om het DNA van de zaak goed naar voren te laten komen, op zowel online als offline gebied. Hoe jij je presenteert als restaurateur is bepalend of een gast bij jouw zaak naar binnenkomt en welke gerechtkeuze hij maakt.” Inschrijven voor de ontbijtsessie op dinsdag 26 maart is geheel gratis en zal plaatsvinden op het hoofdkantoor van Beekwilder in Amsterdam. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid