Jumbo kiest ook voor omnichannel-aanpak


Retail – Supermarkten maken het consumenten steeds makkelijk om boodschappen te doen. Na Albert Heijn, Spar en Sligro, kiest ook Jumbo voor een omnichannel-aanpak. Het gaat het komende jaar vol inzetten op e-commerce, waarbij naast de fysieke winkels ook pick-up-point worden geopend. Dit bevestigde Jumbo vandaag. “We willen ook online een speler van betekenis worden. We hebben de afgelopen jaren gekeken naar de ontwikkelingen op dit gebied en willen nu 'volledig live' gaan met internet'”, zegt financieel directeur Ton van Veen tegen Distrifood.nl. Jumbo kiest voor een multichannel-strategie. “Hoewel we beseffen dat e-commerce in food bepaald geen abc-tje is, geloven we sterk in een omnichannel-aanpak. Dat betekent dus dat wij in 2014 meerdere varianten van onlineverkoop gaan opstarten en uitrollen. Dus net zo goed pick-up-points als afhaalpunten in de winkels zelf”, aldus Van Veen.   Bron:FoodClicks/Distrifood.nl

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid