Jumbo voegt 200 artikelen toe speciaal voor de zakelijke markt


Formulenieuws - Jumbo heeft het online assortiment met 200 artikelen verder uitgebreid, speciaal voor de zakelijke markt. Het gaat om een groot aantal nieuwe artikelen, die in portie-, bulk- en grootverpakking worden aangeboden en die beter aansluiten bij de behoeften van de groeiende groep zakelijke klanten van de supermarkt. De supermarktorganisatie uit Veghel meldt dat er sinds de start van Jumbo Zakelijk in 2016 steeds meer kantoren, kinderdagverblijven, zorgorganisaties en sportkantines gebruik maken van de online bezorgdienst. Theo Willemse, Executive director Sales & Operations: “Het assortiment is groot; alles wat je in de winkel ziet, bezorgen we ook op het werk. En daar voegen we nu honderden artikelen speciaal voor de zakelijke klanten aan toe.” Flexibele bezorgmomenten De producten die worden toegevoegd in andere verpakkingen en hoeveelheden koffie en thee, frisdrank, broodbeleg, sauzen, soepen en koeken. Maar ook professionele schoonmaakartikelen of verzorgingsartikelen zijn aan het assortiment toegevoegd. Ook in de bezorgmomenten wordt een grotere mate van flexibiliteit aan gehouden. Bestellingen kunnen nu de volgende dag geleverd worden. Daarnaast heeft de zakelijke bestelomgeving als voordeel dat de bestelling achteraf op rekening kan worden betaald. Bron: @FoodClicks Formulenieuws - Jumbo heeft het online assortiment met 200 artikelen verder uitgebreid, speciaal voor de zakelijke markt. Het gaat om een groot aantal nieuwe artikelen, die in portie-, bulk- en grootverpakking worden aangeboden en die beter aansluiten bij de behoeften van de groeiende groep zakelijke klanten van de supermarkt. De supermarktorganisatie uit Veghel meldt dat er sinds de start van Jumbo Zakelijk in 2016 steeds meer kantoren, kinderdagverblijven, zorgorganisaties en sportkantines gebruik maken van de online bezorgdienst. Theo Willemse, Executive director Sales & Operations: “Het assortiment is groot; alles wat je in de winkel ziet, bezorgen we ook op het werk. En daar voegen we nu honderden artikelen speciaal voor de zakelijke klanten aan toe.” Flexibele bezorgmomenten De producten die worden toegevoegd in andere verpakkingen en hoeveelheden koffie en thee, frisdrank, broodbeleg, sauzen, soepen en koeken. Maar ook professionele schoonmaakartikelen of verzorgingsartikelen zijn aan het assortiment toegevoegd. Ook in de bezorgmomenten wordt een grotere mate van flexibiliteit aan gehouden. Bestellingen kunnen nu de volgende dag geleverd worden. Daarnaast heeft de zakelijke bestelomgeving als voordeel dat de bestelling achteraf op rekening kan worden betaald. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Al 45 Jumbo-locaties gestopt met tabaksverkoop

Supermarkt -  Jumbo bouwt de tabaksverkoop bij de servicebalies in de supermarkten langzaam verder af. Inmiddels zijn er zo’n 45 servicepunten zonder tabak, waarvan zo’n 25 verkooppunten bij franchisers. Supermarkten mogen nog tot 1 juli dit jaar tabak verkopen. Daarna moeten alle vestigingen vanwege een wettelijk verbod zijn gestopt.

Lees bericht


FHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag

Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.

Lees bericht

Jumbo wil met impactfonds vaart maken met verduurzaming

Duurzamheid - Jumbo heeft ambitieuze klimaatdoelstellingen. De supermarktketen wil de eigen CO2-uitstoot – de zogenaamde scope 1 en 2 – in 2030 met 85% hebben gereduceerd (ten opzichte van 2022). Ook wil Jumbo de CO2-uitstoot in de productketens (scope 3) met 50% terugbrengen. Om versnelling in verduurzaming te realiseren heeft Jumbo zelfs een Impactfonds opgezet.

Lees bericht

Omzet La Place stijgt met 24% naar €133 miljoen

Formulenieuws – De restaurantformule La Place heeft een goede groei doorgemaakt in 2023. De consumentenomzet nam toe met 24 procent naar €133 miljoen euro, zo laat Jumbo Food Group weten. Die omzettoename was inclusief een viertal nieuwe locaties.

Lees bericht



Succesvolle introductie statiegeldmachine Jumbo Eerbeek

Statiegeld - Na een grootse introductie in september van de nieuwe TOMRA R1-emballachemachine kijkt Jumbo Eerbeek terug op een uiterst succesvolle periode. Ondernemer Christiaan Heine krijgt veel enthousiaste reacties van bestaande en nieuwe klanten. De machine verwerkt tot wel 100 stuks statiegeldverpakkingen per keer en trekt zelfs klanten vanuit het hele land.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid