Lekkerland komt met derde koffiemerk: Cuba


Groothandel – Naast de kwaliteitsmerken Illy en Piacetto komt groothandel Lekkerland met een derde koffiemerk, Cuba. Het koffiemerk wordt in kwaliteit en uitstraling gepositioneerd tussen de twee andere merken in en moet afnemers van de groothandel in koffie meer keuze en variatie bieden. Op de eigen beurs Convenience in Actie, die begin deze week werd gehouden in De Fabrique in Utrecht, konden klanten van Lekkerland voor het eerst kennismaken met het nieuwe koffiemerk. Bovendien liet Lekkerland op het event zien dat de groothandel het bakeryconcept Punto Panino wil upgraden en uitbreiden naar Punto Gusto, een eigen bakeryformat dat breder en verder gaat dan uitsluitend de verkoop van luxe broodjes, maar ook ingezet kan worden als verkooppunt voor bijvoorbeeld soepen, hamburgers of Hollandse wafels en andere maaltijdmomenten. Aanbod in Punto Gusto moet afhankelijk zijn van de omstandigheden van het verkooppunt van de tankshoplocatie, aldus Lekkerland. De groothandel gaat voortaan vestigingsplaatsonderzoek doen alvorens te bepalen welke onderdelen wel of niet onderdeel uit kunnen maken van het Punto-concept. De koffie en het koffiemerk speelt in dit Punto Gusto verhaal een essentiële rol, want afhankelijk van omstandigheden kunnen alle drie de koffiemerken worden ondergebracht in het concept. Cuba is een koffiemerk van Cook & Boon waarvan Lekkerland exclusief de verkooprechten heeft. Bron: @FoodClicks Groothandel – Naast de kwaliteitsmerken Illy en Piacetto komt groothandel Lekkerland met een derde koffiemerk, Cuba. Het koffiemerk wordt in kwaliteit en uitstraling gepositioneerd tussen de twee andere merken in en moet afnemers van de groothandel in koffie meer keuze en variatie bieden. Op de eigen beurs Convenience in Actie, die begin deze week werd gehouden in De Fabrique in Utrecht, konden klanten van Lekkerland voor het eerst kennismaken met het nieuwe koffiemerk. Bovendien liet Lekkerland op het event zien dat de groothandel het bakeryconcept Punto Panino wil upgraden en uitbreiden naar Punto Gusto, een eigen bakeryformat dat breder en verder gaat dan uitsluitend de verkoop van luxe broodjes, maar ook ingezet kan worden als verkooppunt voor bijvoorbeeld soepen, hamburgers of Hollandse wafels en andere maaltijdmomenten. Aanbod in Punto Gusto moet afhankelijk zijn van de omstandigheden van het verkooppunt van de tankshoplocatie, aldus Lekkerland. De groothandel gaat voortaan vestigingsplaatsonderzoek doen alvorens te bepalen welke onderdelen wel of niet onderdeel uit kunnen maken van het Punto-concept. De koffie en het koffiemerk speelt in dit Punto Gusto verhaal een essentiële rol, want afhankelijk van omstandigheden kunnen alle drie de koffiemerken worden ondergebracht in het concept. Cuba is een koffiemerk van Cook & Boon waarvan Lekkerland exclusief de verkooprechten heeft. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid