Look-O-Look doneert twee pallets snoepjes bij Voedselbank
Actie – Zoetwarenleverancier Look-O-Look heeft onlangs twee pallets snoepgoed overhandigd aan de vrijwilligers van de Voedselbanken locatie Nijmegen – Overbetuwe.
Mathilde Martens, Managing Director bij Look-O-Look is blij dat ze met het snoepgoed een bijdrage kan leveren aan het goede werk van de Voedselbank. “Zeker in deze tijd, waarin het aantal klanten voor de Voedselbanken groeit en het geen gegeven is dat mensen het zich kunnen permitteren snoepjes in huis te halen.”
De levering werd gedaan in een nieuw type vrachtwagen. In plaats van traditioneel vervoer werd voor deze bezorging een nieuwe duurzame (bio-)LNG vrachtwagen ingezet. LNG (vloeibaar aardgas) is schoner, stiller en kostenefficiënter en daarmee een stuk duurzamer dan reguliere vrachtwagens. Verpakkingspartner Valuepack vervoert in deze vrachtwagens sinds kort de snoepjes van Look-O-Look in het hele land.
Bron: Look-O-Look/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
‘53% van de Nederlanders viert Sinterklaasfeest’
Zoetwaren – Sinterklaas blijft een populair feest. Met 53% van de Nederlanders die het feest viert is het nog altijd een van de belangrijkste tradities voor volwassenen. De gezelligheid , maar ook nostalgie en traditie worden als redenen aangedragen.
Lees berichtLook-O-Look intensiveert samenwerking met sociale werkplaatsen
Samenwerking – Zoetwarenproducent Look-O-Look werkt al vele jaren nauw samen met sociale werkplaatsen voor het verpakken van snoepgoed en gaat deze samenwerking verder intensiveren. Recent werden daarvoor enkel contracten verlengd en nieuwe gesloten.
Lees bericht‘Nederlanders gek op chocolade, chips en zoutjes’
Onderzoek - Nederlanders trakteerden zichzelf tijdens het afgelopen coronajaar vooral op chocolade, chips en zoutjes. Dit blijkt uit een onderzoek van de Branchevereniging VBZ voor koek, snoep, chocolade, zoutjes en nootjes, uitgevoerd door Peil.nl. Bij mannen staan chips of zoutjes bovenaan. Bij vrouwen staat chocolade op nummer één.
Lees berichtFood2Smile met suikervrij snoep klaar voor de volgende stap
Zoetwaren - Snoepgoed uitbannen is een utopie, maar gezonder snoepen kan wel. Daarom verkoopt het bedrijf Food2Smile lekker en suikervrij snoepgoed. Het bedrijf bestaat nu 5 jaar en viert dit door niet alleen de verpakkingen te re-branden, maar ook de distributie uit te breiden naar retail en foodservice.
Lees bericht