Lounge 2 op Schiphol laat reizigers glimlachen


Reizigersshops - Schiphol heeft vrijdag officieel Lounge 2 geopend. Met de komst van de compleet vernieuwde lounge in het hart van de terminal krijgt reiscomfort een geheel nieuwe betekenis. Recnt opende het Johnnie Walker House, Café Cocó,  Starbucks Evenings en nu ook zichtbaar en bereikbaar de M&M-store. De luchthaven speelt met de vernieuwde Lounge 2 in op de veranderende behoeften en wensen van reizigers. Niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen. Ze worden geraakt en verrast: Lounge 2 makes you smile. De verbouwing van Lounge 2 is onderdeel van het Masterplan: een ingrijpende kwaliteitsverbetering van Schiphol om de capaciteit te vergroten en de efficiency en het comfort voor reizigers te verbeteren. Executive Vice President & Chief Commercial Officer van Schiphol Group André van den Berg: ‘We geven onze passagiers in het kader van 100 jaar Schiphol een prachtig cadeau. Het is een internationaal onderscheidende lounge geworden waar voor de reiziger niet één, maar zeven werelden open gaan.’ Lounge 2 is ingedeeld in zeven themawerelden waarin de reiziger centraal staat. Iedere themawereld biedt de reiziger beleving: van ‘Luxury’ tot ‘Family’ en van ‘Modern Dutch’ tot ‘Care & Wellness’. Kossmann. Van den Berg: ‘We zijn er samen met onze partners in geslaagd in een beperkte ruimte een unieke beleving neer te zetten. Het is een plek geworden waar reizigers zelf de hoofdrol spelen. Waar je met een glimlach op je gezicht je reis begint of vervolgt. Daar ben ik erg trots op.’ Jaarlijks reizen ruim 15 miljoen mensen via Lounge 2. Meer dan de helft (61%) hiervan stapt over op Schiphol. Voor de overige reizigers is Schiphol het startpunt van hun reis. Door de verbouwing is er ongeveer 20% aan winkel- en horecaruimte bijgekomen. De totale oppervlakte op de eerste en tweede verdieping van Lounge 2 is nu ca.16.000 m2. Bron: @FoodClicks Reizigersshops - Schiphol heeft vrijdag officieel Lounge 2 geopend. Met de komst van de compleet vernieuwde lounge in het hart van de terminal krijgt reiscomfort een geheel nieuwe betekenis. Recnt opende het Johnnie Walker House, Café Cocó,  Starbucks Evenings en nu ook zichtbaar en bereikbaar de M&M-store. De luchthaven speelt met de vernieuwde Lounge 2 in op de veranderende behoeften en wensen van reizigers. Niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen. Ze worden geraakt en verrast: Lounge 2 makes you smile. De verbouwing van Lounge 2 is onderdeel van het Masterplan: een ingrijpende kwaliteitsverbetering van Schiphol om de capaciteit te vergroten en de efficiency en het comfort voor reizigers te verbeteren. Executive Vice President & Chief Commercial Officer van Schiphol Group André van den Berg: ‘We geven onze passagiers in het kader van 100 jaar Schiphol een prachtig cadeau. Het is een internationaal onderscheidende lounge geworden waar voor de reiziger niet één, maar zeven werelden open gaan.’ Lounge 2 is ingedeeld in zeven themawerelden waarin de reiziger centraal staat. Iedere themawereld biedt de reiziger beleving: van ‘Luxury’ tot ‘Family’ en van ‘Modern Dutch’ tot ‘Care & Wellness’. Kossmann. Van den Berg: ‘We zijn er samen met onze partners in geslaagd in een beperkte ruimte een unieke beleving neer te zetten. Het is een plek geworden waar reizigers zelf de hoofdrol spelen. Waar je met een glimlach op je gezicht je reis begint of vervolgt. Daar ben ik erg trots op.’ Jaarlijks reizen ruim 15 miljoen mensen via Lounge 2. Meer dan de helft (61%) hiervan stapt over op Schiphol. Voor de overige reizigers is Schiphol het startpunt van hun reis. Door de verbouwing is er ongeveer 20% aan winkel- en horecaruimte bijgekomen. De totale oppervlakte op de eerste en tweede verdieping van Lounge 2 is nu ca.16.000 m2. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol volop bezig met vernieuwing Lounge 1

Luchthaven – Luchthaven Schiphol is volop bezig met de vernieuwing van Lounge 1. Reizigers kunnen terecht bij vier vernieuwde winkels, te weten We love Amsterdam, Finefoods, Let’s Play en Electronics. Schiphol werkt momenteel aan de herontwikkeling van deze vertrekhal. Zo wordt de lounge uitgebreid, looproutes aangepast en het aanbod aan voorzieningen zoals horeca en winkels vergroot.

Lees bericht



Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht

Starbucks opent honderdste locatie in Nederland

Formulenieuws – Woensdag 20 december opent Starbucks een nieuwe locatie in Capelle aan den IJssel. Deze locatie wordt de honderdste locatie van Starbucks in Nederland. De nieuwe vestiging is gelegen in winkelcentrum Koperwiek, een winkelcentrum met meer dan 80 winkels en horecagelegenheden.

Lees bericht


Shell opent tweede Shell Mobility Hub in Rotterdam

Tankstation – Shell opende recent de eerste Shell Mobility Hub in Den Haag, samen met Q-Park Nederland. Deze week werd een tweede geopend aan het Hofplein in Rotterdam. Deze locatie kent geen Shell Café zoals Den Haag, maar heeft wel een Shell Select en een Starbucks. Vooralsnog staan er in totaal 4 hubs gepland, er komen er dus nog twee bij.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid