Lounge 2 op Schiphol laat reizigers glimlachen


Reizigersshops - Schiphol heeft vrijdag officieel Lounge 2 geopend. Met de komst van de compleet vernieuwde lounge in het hart van de terminal krijgt reiscomfort een geheel nieuwe betekenis. Recnt opende het Johnnie Walker House, Café Cocó,  Starbucks Evenings en nu ook zichtbaar en bereikbaar de M&M-store. De luchthaven speelt met de vernieuwde Lounge 2 in op de veranderende behoeften en wensen van reizigers. Niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen. Ze worden geraakt en verrast: Lounge 2 makes you smile. De verbouwing van Lounge 2 is onderdeel van het Masterplan: een ingrijpende kwaliteitsverbetering van Schiphol om de capaciteit te vergroten en de efficiency en het comfort voor reizigers te verbeteren. Executive Vice President & Chief Commercial Officer van Schiphol Group André van den Berg: ‘We geven onze passagiers in het kader van 100 jaar Schiphol een prachtig cadeau. Het is een internationaal onderscheidende lounge geworden waar voor de reiziger niet één, maar zeven werelden open gaan.’ Lounge 2 is ingedeeld in zeven themawerelden waarin de reiziger centraal staat. Iedere themawereld biedt de reiziger beleving: van ‘Luxury’ tot ‘Family’ en van ‘Modern Dutch’ tot ‘Care & Wellness’. Kossmann. Van den Berg: ‘We zijn er samen met onze partners in geslaagd in een beperkte ruimte een unieke beleving neer te zetten. Het is een plek geworden waar reizigers zelf de hoofdrol spelen. Waar je met een glimlach op je gezicht je reis begint of vervolgt. Daar ben ik erg trots op.’ Jaarlijks reizen ruim 15 miljoen mensen via Lounge 2. Meer dan de helft (61%) hiervan stapt over op Schiphol. Voor de overige reizigers is Schiphol het startpunt van hun reis. Door de verbouwing is er ongeveer 20% aan winkel- en horecaruimte bijgekomen. De totale oppervlakte op de eerste en tweede verdieping van Lounge 2 is nu ca.16.000 m2. Bron: @FoodClicks Reizigersshops - Schiphol heeft vrijdag officieel Lounge 2 geopend. Met de komst van de compleet vernieuwde lounge in het hart van de terminal krijgt reiscomfort een geheel nieuwe betekenis. Recnt opende het Johnnie Walker House, Café Cocó,  Starbucks Evenings en nu ook zichtbaar en bereikbaar de M&M-store. De luchthaven speelt met de vernieuwde Lounge 2 in op de veranderende behoeften en wensen van reizigers. Niet alleen voor volwassenen, maar ook voor kinderen. Ze worden geraakt en verrast: Lounge 2 makes you smile. De verbouwing van Lounge 2 is onderdeel van het Masterplan: een ingrijpende kwaliteitsverbetering van Schiphol om de capaciteit te vergroten en de efficiency en het comfort voor reizigers te verbeteren. Executive Vice President & Chief Commercial Officer van Schiphol Group André van den Berg: ‘We geven onze passagiers in het kader van 100 jaar Schiphol een prachtig cadeau. Het is een internationaal onderscheidende lounge geworden waar voor de reiziger niet één, maar zeven werelden open gaan.’ Lounge 2 is ingedeeld in zeven themawerelden waarin de reiziger centraal staat. Iedere themawereld biedt de reiziger beleving: van ‘Luxury’ tot ‘Family’ en van ‘Modern Dutch’ tot ‘Care & Wellness’. Kossmann. Van den Berg: ‘We zijn er samen met onze partners in geslaagd in een beperkte ruimte een unieke beleving neer te zetten. Het is een plek geworden waar reizigers zelf de hoofdrol spelen. Waar je met een glimlach op je gezicht je reis begint of vervolgt. Daar ben ik erg trots op.’ Jaarlijks reizen ruim 15 miljoen mensen via Lounge 2. Meer dan de helft (61%) hiervan stapt over op Schiphol. Voor de overige reizigers is Schiphol het startpunt van hun reis. Door de verbouwing is er ongeveer 20% aan winkel- en horecaruimte bijgekomen. De totale oppervlakte op de eerste en tweede verdieping van Lounge 2 is nu ca.16.000 m2. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht



FEBO opent vestiging op Schiphol Plaza

Formulenieuws - Snackbarketen FEBO heeft haar deuren geopend op Amsterdam Schiphol Airport. De winkel van travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) is de eerste vestiging van het merk op een luchthaven in Nederland.

Lees bericht

Schiphol vernieuwt Lounge 2 met nieuwe horecaconcepten

Luchthaven - Schiphol werkt aan de vernieuwing van Lounge 2, het gebied dat zich bevindt na de securitycontrole voor passagiers met bestemmingen veelal buiten Europa. Het horeca- winkelgebied krijgt een nieuwe inrichting, waarbij de beleving van passagiers centraal staat. Er wordt ruimte gemaakt voor nieuwe luxe merken en een vernieuwd aanbod aan horeca- en winkelmogelijkheden. 

Lees bericht


Schiphol volop bezig met vernieuwing Lounge 1

Luchthaven – Luchthaven Schiphol is volop bezig met de vernieuwing van Lounge 1. Reizigers kunnen terecht bij vier vernieuwde winkels, te weten We love Amsterdam, Finefoods, Let’s Play en Electronics. Schiphol werkt momenteel aan de herontwikkeling van deze vertrekhal. Zo wordt de lounge uitgebreid, looproutes aangepast en het aanbod aan voorzieningen zoals horeca en winkels vergroot.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid