Makro trakteert medewerkers op ‘Rondje van de zaak’


Groothandel – Medewerkers van de Makro krijgen €20,- om te besteden bij hun eigen favoriete lokale zaak. De groothandel wil op die manier laten zien dat zij ondernemende Nederland steunen. Makro steekt met deze actie zowel de eigen medewerkers als de zelfstandig ondernemers in Nederland een hart onder de riem.

Makro is een groothandel voor ondernemend Nederland en wil midden in de samenleving staan. Reden voor de groothandel om de medewerkers van 9 t/m 13 oktober €20,- te laten besteden bij hun favoriete lokale zaak. Dat kunnen horecagelegenheid zijn, of een slager of een bakker. Maar ook kappers of nagelstudio’s kunnen worden uitgezocht door de medewerkers. Op deze manier wil Makro laten zien dat zij er zijn voor heel ondernemend Nederland.

Dag van de Eigen Zaak

Deze actie is in aanloop van de Dag van de Eigen Zaak op 13 oktober, waarbij de zelfstandig ondernemer centraal staat. Met dit ‘rondje van de zaak’ bedankt Makro ook de medewerkers voor hun inzet in de afgelopen maanden tijdens de coronamaatregelen. Doordat de actie samen met de moederorganisatie METRO AG is opgezet, is het bereik van de actie groot. Niet alleen Makro Nederland vergoedt twintig euro per medewerker, maar heel Makro en METRO over de hele wereld.

Vijfde jaar

Al voor het vijfde jaar op rij biedt Makro samen met METRO alle onafhankelijke bedrijven een podium via de Dag van de Eigen Zaak. Op die dag wordt iedereen uitgenodigd om actief hun favoriete bedrijf te steunen, door te genieten van iets dat ze leuk vinden en door producten en diensten bij hen te kopen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws





Colruyt onderdeel Solucious neemt Belgische Valfrais over

Overname - Solucious, de foodservicespecialist van Colruyt Group, heeft het familiebedrijf Valfrais, gevestigd in Bastenaken, overgenomen. Volgens beide partijen vullen het assortiment, het klantenbestand en het werkgebied elkaar goed aan. Met overname van 100% van de aandelen zet Solucious in op verdere groei in foodservice.

Lees bericht


Slootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen

Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...

Lees bericht

Sligro-M heropent vernieuwde groothandel in Brussel

Groothandel – Op donderdag 7 december 2023 is de volledig vernieuwde vestiging van Sligro-M in Brussel heropend. De openingshandeling werd gezamenlijk verricht door Laurent Nys (directeur van de vroegmarkt Mabru), Ludivine de Magnanville (voorzitter van de Federatie Horeca Brussel) en Pierre Kral (Sligro-M vestigingsmanager).

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid