Marketeer Roger Bloem terug bij Smullers


Persoonlijk - Marketeer Roger Bloem keert dit jaar na een afwezigheid van ruim 2,5 jaar terug in de fastservicebranche. Via Twitter liet hij weten aan de slag te gaan als ad-interim Marketeer Smullers bij zijn oude werkgever NS Stations. Bloem werkte vanaf 2011 al 3,5 jaar voor de formule en was nauw betrokken bij de herpositionering van Smullers. "Met het vertrek van mijn voorganger Quentin van der Pan kwam er een tijdelijke plek vrij die ik niet voorbij kon laten gaan, dit was de ideale stap om helemaal terug in de food te zijn." In 2014 verruilde Roger Smullers voor een rol als marketeer bij Burger King Nederland. Ondanks de lancering van de Burger King app verliet hij na een jaar alweer het bedrijf. In zijn vrije tijd heeft de enthousiaste marketeer ook niet stil gezeten. Samen met Jean-Paul Schaddé van Dooren richtte hij het populaire platform Cityguys.nl op, waarop de ontwikkelingen in de Amsterdamse en Rotterdamse horeca worden vastgelegd. Dit jaar lanceerden zij ook een YouTubekanaal en initieerde Roger de Foodbloggers Awards. Bron: @FoodClicks Persoonlijk - Marketeer Roger Bloem keert dit jaar na een afwezigheid van ruim 2,5 jaar terug in de fastservicebranche. Via Twitter liet hij weten aan de slag te gaan als ad-interim Marketeer Smullers bij zijn oude werkgever NS Stations. Bloem werkte vanaf 2011 al 3,5 jaar voor de formule en was nauw betrokken bij de herpositionering van Smullers. "Met het vertrek van mijn voorganger Quentin van der Pan kwam er een tijdelijke plek vrij die ik niet voorbij kon laten gaan, dit was de ideale stap om helemaal terug in de food te zijn." In 2014 verruilde Roger Smullers voor een rol als marketeer bij Burger King Nederland. Ondanks de lancering van de Burger King app verliet hij na een jaar alweer het bedrijf. In zijn vrije tijd heeft de enthousiaste marketeer ook niet stil gezeten. Samen met Jean-Paul Schaddé van Dooren richtte hij het populaire platform Cityguys.nl op, waarop de ontwikkelingen in de Amsterdamse en Rotterdamse horeca worden vastgelegd. Dit jaar lanceerden zij ook een YouTubekanaal en initieerde Roger de Foodbloggers Awards. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid