Nieuw management The Harbour Club voor verdere expansie
Benoeming – Restaurantconcept The Harbour Club heeft sinds deze zomer een nieuw management team aangesteld. De installatie van het nieuwe management team is bedoeld om de bedrijfsstructuur te versterken en de expansie van de groep te stimuleren.
Kyra Bommeljé is aangesteld als Director of Operations. Na ruim 10 jaar werkzaam te zijn geweest in leidende posities binnen horecabedrijven in Dubai en op de Malediven keerde zij terug en richt zij zich op de day-to-day operations voor de restaurants in Amsterdam-Oost, Den Haag en Eindhoven. Daarnaast is het management van The Harbour Club uitgebreid met de komst van Robert Raupach als Marketing Director en Nick ten Hove als Director of Food & Beverage aan boord. Beiden zijn actief voor de gehele The Harbour Club Groep. Raupach heeft de afgelopen ruim 7 jaar bij Holland Casino gewerkt en Ten Hove is afkomstig van het adviesbureau Van Spronsen & Partners. De benoemingen volgen op de eerdere aanstelling van Daniel van Ettinger als Executive Chef. In deze rol is hij verantwoordelijk voor de diverse keukens en zal hij vanuit zijn vakmanschap vooral de menukaart constant innoveren. Eigenaren Richard van Leeuwen en Joost Verhoeven zijn blij met de versterking van het managementteam: “Met dit nieuwe managementteam zijn we vastbesloten om onze visie te realiseren en onze inzet voor kwaliteit en innovatie te versterken.”
The Harbour Club Theater
Naast het aansturen van de restaurants zal het nieuwe management team zich ook richten op de groei en ontwikkeling van het The Harbour Club Theater dat in het najaar zijn 3e theaterseizoen zal ingaan.
Bron: The Harbour Club/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon
Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtBiertje in Europees restaurant het duurst in Noorwegen
Prijsvergelijking – Van alle Europese steden is de gemiddelde prijs van een biertje in Noorwegen het duurst. Portugal is het goedkoopst, maar voor wie echt voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten voor zijn biertje in een restaurant moet naar Noord-Macedonië.
Lees berichtCIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf
Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit. Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.
Lees berichtFoodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit
Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...
Lees berichtPlant FWD Week wil inspireren vaker plantaardig te kiezen
Actie - Plant FWD organiseert de eerste Plant FWD Week, waar ruim 40 restaurants, waaronder Cannibale Royale, Restaurant Flore **, The Lobby, Chez Nina, Yerba en Madre, mensen worden geïnspireerd vaker plantaardig te eten.
Lees bericht