Oprichter Ad Schaap van De Beren ontvangt eigen biografie


Oprichter Ad Schaap van restaurantketen De Beren ontving eerste exemplaar van zijn eigen biografie Beer / Foto bij: De Beren

Biografie – Het bewogen leven van Ad Schaap, oprichter van restaurantketen De Beren is door schrijver Ronald Giphart vastgelegd in het boek ‘Beer’. De biografie is tijdens de presentatie van de nieuwe huisstijl aan Schaap overhandigd.

Wat in 1984 begon met een eetcafé aan de Noordsingel in Rotterdam, is uitgegroeid tot een succesvol groeiende horecaformule met ruim 75 vestigingen in heel Nederland, zo laat De Beren weten. De biografie beschrijft  het persoonlijke verhaal van Ad Schaap, die van afwasser tot supermarkteigenaar uiteindelijk eigenaar wordt van de mogelijk snelst groeiende restaurantketen op dit moment van Nederland.

Giphart zelf overhandigde het eerste exemplaar aan Ad Schaap. “We staan aan het begin van een nieuwe periode voor De Beren, met een nieuwe uitstraling die past bij onze plannen voor de toekomst. Dit boek is een mooie weergave van de uitdagende weg hier naar toe,” aldus Schaap.

Bron: De Beren/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Beren populairste restaurantketen Nederland

Onderzoek – De Beren is de best bezochte restaurantketen in Nederland (14%). Bovendien is De Beren de laatst bezochte keten voor 10% van de Nederlanders. Personen in de leeftijd van 18 tot en met 34 jaar bezoeken het vaakst een restaurantketen (65%).

Lees bericht


Gemiddelde NPS Nederlandse restaurantketens is +72

Onderzoek - De grootste restaurantketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +72. Proeflokaal Bregje krijgt de hoogste score (+91). Het is opvallend dat drie van de vijf meest bezochte ketens een NPS krijgen die lager is dan gemiddeld. De 18- tot 34-jarigen geven gemiddeld een lagere score dan oudere bezoekers.

Lees bericht

Marjolein Mens wordt nieuwe CCO De Beren

Benoeming – Marjolein Mens (31) is onlangs benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) van franchiseformule De Beren. Mens startte in 2014 bij de restaurantketen, na haar studie Communicatie Media en Informatietechnologie, en wordt nu lid van de directie. Zij wil gaan testen met prijsdifferentiatie en verder verduurzamen

Lees bericht

De Beren wakkert richting Valentijnsdag de liefde aan

Horeca - De Beren start de Valentijnscampagne ‘Proef de Spanning’. Het restaurantconcern weet dat Valentijnsdag het uitgelezen moment voor veel koppels is om ‘de grote vraag’ te stellen, en om stellen die klaar zijn voor de volgende stap een handje te helpen kunnen zij een geheel verzorgd huwelijksaanzoek met alles erop en eraan winnen bij De Beren.

Lees bericht


De Beren past huisstijl aan en wil internationaal

Formulenieuws - Na de enorme groei en professionalisering van de organisatie krijgt de horecaformule van De Beren een nieuwe uitstraling. De beer in het gele logo maakt plaats voor een eigentijds - petrol kleurig - logo met een messing beer. Buitenlandse ambitie speelt een rol bij de vernieuwde uitstraling.

Lees bericht

Coca-Cola in actie met horecaketen De Beren en het Rode Kruis

Actie – Coca-Cola Nederland heeft de actie ‘Making A Difference’ verlengd met een speciale december-editie. De actie, waarbij gezinnen die het hard nodig hebben, werden verrast met maaltijdvouchers voor lokale horecapartners van het frisdrankmerk, wordt nu ook ingezet voor circa 750 gezinnen die afhankelijk zijn van voedselhulp. De vouchers worden gekocht bij horecaketen De Beren.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid