Partnership KFC, Booster en ZetaDisplay moet leiden tot versnelde groei


Formulenieuws - De samenwerking tussen KFC Nederland & België, BOOSTR Agency en ZetaDisplay bestond al sinds 2015, maar is nu officieel van start gegaan. Het succes van de afgelopen jaren staat verder samenwerking niet meer in de weg om de Digital Signage oplossing van ZetaDisplay te implementeren. Inmiddels heeft het bedrijf meer dan 100 KFC restaurants in beheer.

In 2015 testte KFC voor het eerst de ZetaDisplay webOS-oplossing in de restaurants in Nijmegen, Arnhem en Almere. Dit bleek zo’n succes dat KFC besloot om zowel bij de nieuwe als te verbouwen restaurants in Nederland en België de Digital Signage oplossing in te zetten.

Crew TV

Op dit moment zijn er per KFC restaurant 6 schermen als digitale menuborden geïnstalleerd en lopen er bij diverse restaurants tests met digitale schermen gericht op voorbijgangers. Daarnaast wordt het systeem ook ingezet voor de interne communicatie naar medewerkers toe. In de personeelsruimte hangt daarvoor in het merendeel van de restaurants een zogeheten ‘Crew TV’.

Strategisch

BOOSTR Agency, met vestigingen in Amsterdam & Zwolle werkt sinds 2020 samen met KFC. De toegevoegde waarde van de samenwerking tussen ZetaDisplay en BOOSTR Agency is voor KFC vooral strategisch. Richard van Beeren, sr. Digital Technology Manager, KFC Northern Europe: “Het Digital Technology team van KFC Northern Europe heeft ambitieuze doelstellingen rond de gast-ervaring in en om KFC’s restaurants. BOOSTR Agency is hierbij een strategische partner die de diverse doelstellingen, technieken en sub-contractors integreert, waaronder ook de digital signage solutions van ZetaDisplay. In samenwerking met BOOSTR Agency hebben we een uitdagende roadmap neergelegd om de digitale transformatie & integratie bij KFC in een stroomversnelling te brengen.”

Versnelde groei

BOOSTR Agency en ZetaDisplay leiden nu voor KFC een project om de kansen die digital signage biedt volledig te benutten. Daarbij worden diverse innovaties op het gebied van hardware maar ook content in ogenschouw genomen. Deze integrale aanpak moet leiden tot verdere en versnelde groei.

Bron: KFC/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Yum! Brands neemt 218 restaurants over van EG Group

Buitenland – Yum! Brands' KFC heeft aangegeven dat het 218 restaurants zal overnemen van zijn grootste franchisenemer EG Group in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. Yum Brands neemt de locaties over om de groeistrategie in Groot-Brittannië en Ierland te versnellen.

Lees bericht

Subway meeste vegan opties van grote fastfood ketens

Analyse - In Nederland heeft Subway de meeste vegan opties van alle grote fastfoodketens. Bij deze lunchformule is 12% van de hoofdgerechten helemaal plantaardig te bestellen. Ook bieden ze iedere woensdag de ‘Vegan Supreme’ patty op basis van quinoa en kikkererwten aan als ‘Sub of the Day’.

Lees bericht

KFC opent de deuren in het Brabantse Cuijk

Formulenieuws - Kentucky Fried Chicken (KFC) breidt zijn restaurantformule verder uit met de opening van een filiaal in Cuijk. Langs de A73 kunnen kip- en vegaliefhebbers sinds kort genieten van hun  KFC-gerechten in een compleet nieuw restaurant.

Lees bericht


KFC en streetwear merk Banlieue brengen samen collectie uit

Formulenieuws - KFC en het Rotterdamse streetwear merk Banlieue brengen samen een exclusieve collectie uit. Centraal in de capsulecollectie staat het herkenbare design van het populaire merk Banlieue. De collectie bestaande uit een iconische herbruikbare KFC + Banlieue bucket en KFC + Banlieue t-shirt is vanaf dinsdag te koop.

Lees bericht

KFC opent vierde locatie in Den Haag

Formulenieuws - Kentucky Fried Chicken (KFC) heeft een vierde filiaal in Den Haag. De locatie is geopend in de Stationsbuurt op een steenworp afstand van Holland Spoor. Dit treinstation is het oudste station van de Hofstad.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid