Pepsi haalt de smaakchallenge terug


Actie – Pepsi Max gaat de smaakchallenge, die in de jaren zeventig jarenlang met een commercial op de buis opzien baarde, weer tot leven brengen. Deze zomer gaat het suikerloze Pepsi Max de smaakstrijd aan met de gesuikerde Coca-Cola Original. Pepsi MAX nodigt mensen uit zelf deel te nemen aan een nationale blinde smaaktest, om na twee slokken te beslissen welke cola voor hen de lekkerste smaak heeft. Op evenementen door het hele land, krijgen deelnemers twee glazen cola voorgezet zonder dat ze weten welke cola het is, en geven ze hun oordeel. "We zijn ontzettend enthousiast om een nieuwe versie van onze beroemde Pepsi Taste Challenge - die destijds marketinggeschiedenis heeft geschreven - te introduceren”, zegt Mark Kirkham (Head of Marketing & Innovation, PepsiCo West-Europa Beverages). Julien Galand, Head of Marketing softdrinks PepsiCo Benelux voegt toe: “We weten dat we met Pepsi MAX een cola zonder suiker met een hele goede smaak in handen hebben, maar nog te veel mensen in Nederland zijn hiervan niet op de hoogte." “Vrumona streeft ernaar om consumenten te helpen kiezen voor frisdranken met minder of geen suiker. Dit geeft ons als bedrijf richting, maar ook de verplichting om hier actief mee bezig te zijn. In de vorm van productinnovaties en ook in onze campagnes,” zegt Esther Tromp-Strijdveen , Retail Directeur Vrumona. Deze zomer worden er door heel Nederland meer dan 60 Pepsi MAX Taste Challenge evenementen georganiseerd. De evenementen vinden plaats vanaf nu, toewerkend naar een grote kick-off op 6 juli 2018 op Utrecht Centraal Station. De resultaten van de Pepsi MAX Taste Challenge worden na de zomer bekend gemaakt. Bron: @FoodClicks Actie – Pepsi Max gaat de smaakchallenge, die in de jaren zeventig jarenlang met een commercial op de buis opzien baarde, weer tot leven brengen. Deze zomer gaat het suikerloze Pepsi Max de smaakstrijd aan met de gesuikerde Coca-Cola Original. Pepsi MAX nodigt mensen uit zelf deel te nemen aan een nationale blinde smaaktest, om na twee slokken te beslissen welke cola voor hen de lekkerste smaak heeft. Op evenementen door het hele land, krijgen deelnemers twee glazen cola voorgezet zonder dat ze weten welke cola het is, en geven ze hun oordeel. "We zijn ontzettend enthousiast om een nieuwe versie van onze beroemde Pepsi Taste Challenge - die destijds marketinggeschiedenis heeft geschreven - te introduceren”, zegt Mark Kirkham (Head of Marketing & Innovation, PepsiCo West-Europa Beverages). Julien Galand, Head of Marketing softdrinks PepsiCo Benelux voegt toe: “We weten dat we met Pepsi MAX een cola zonder suiker met een hele goede smaak in handen hebben, maar nog te veel mensen in Nederland zijn hiervan niet op de hoogte." “Vrumona streeft ernaar om consumenten te helpen kiezen voor frisdranken met minder of geen suiker. Dit geeft ons als bedrijf richting, maar ook de verplichting om hier actief mee bezig te zijn. In de vorm van productinnovaties en ook in onze campagnes,” zegt Esther Tromp-Strijdveen , Retail Directeur Vrumona. Deze zomer worden er door heel Nederland meer dan 60 Pepsi MAX Taste Challenge evenementen georganiseerd. De evenementen vinden plaats vanaf nu, toewerkend naar een grote kick-off op 6 juli 2018 op Utrecht Centraal Station. De resultaten van de Pepsi MAX Taste Challenge worden na de zomer bekend gemaakt. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid