Peter Hoekstra vertrekt als algemeen directeur bij SSP


Peter Hoekstra vertrekt na 3,5 jaar bij SSP Nederland

Persoonlijk - Algemeen Directeur Peter Hoekstra van SSP Nederland vertrekt na 3,5 jaar per 1 november aanstaande bij het bedrijf. Hij had dit vertrek intern al eerder laten weten. Volgens Hoekstra is het tijd de bakens te verzetten.

Terugkijkend op de periode ziet Hoekstra ‘een prachtige reis vol extreme uitdagingen, transformatie en groei in een geweldig bedrijf met fantastische mensen.’ Hij maakte de heropening mee na Covid, maar ook de rellen bij de winkels bij de lockdown. Ook de tijd van geleidelijke afbouw van de lockdowns naar de recruitmentcrisis, van het herstel in 2021 naar een inflatie - die we niet voor mogelijk hielden – ziet hij als onderdeel van een prachtige reis. Net als de verbouw en nieuwbouw van bijna al onze Starbucks-stores. Hoekstra voegt daar op linkedin aan toe: “Van het 2 keer winnen van de Nederlandse Barista Championships, van het stijgen tot ongekende hoogte van onze gast-tevredenheid, van het outperformen van alle sales records op de stations en in de restaurants op de luchthavens, het voorbereiden van onze groeistrategie, en natuurlijk recent de opening van BrewDog Amsterdam”.

KWF

Hoekstra gaat zich in eerste instantie richten op een aantal persoonlijke uitdagingen en op de volgende editie van Alpe d'huzes als ambassadeur voor KWF. Het is nog niet bekend wat Hoekstra verder gaat doen.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht



Nederlander besteedt €1,1 miljard bij koffie- en lunchketens

Onderzoek  – Nederlanders hebben het afgelopen jaar €1,1 miljard besteed bij koffie- en lunchketens in Nederland. De gemiddelde besteding per bezoek lag op €15. Het meest wordt uitgegeven bij lunchrooms zoals Anne&Max, namelijk gemiddeld €28, en het minste bij ketens waar bezoekers voornamelijk eten of drinken afhalen.

Lees bericht

Starbucks opent honderdste locatie in Nederland

Formulenieuws – Woensdag 20 december opent Starbucks een nieuwe locatie in Capelle aan den IJssel. Deze locatie wordt de honderdste locatie van Starbucks in Nederland. De nieuwe vestiging is gelegen in winkelcentrum Koperwiek, een winkelcentrum met meer dan 80 winkels en horecagelegenheden.

Lees bericht


Shell opent tweede Shell Mobility Hub in Rotterdam

Tankstation – Shell opende recent de eerste Shell Mobility Hub in Den Haag, samen met Q-Park Nederland. Deze week werd een tweede geopend aan het Hofplein in Rotterdam. Deze locatie kent geen Shell Café zoals Den Haag, maar heeft wel een Shell Select en een Starbucks. Vooralsnog staan er in totaal 4 hubs gepland, er komen er dus nog twee bij.

Lees bericht

Gemiddelde NPS Nederlandse koffie- en lunchketens is +57

Onderzoek – De grootste koffie- en lunchketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +57. Coffeelovers krijgt de hoogste score (+88). Bezoekers van koffie- en lunchketens met een hoge NPS nuttigen hun bestelling vaker ter plaatse dan dat ze deze afhalen.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid