Corona Proof Plezier wil corona-proof vermaak gaan bundelen


De Discobus

Platform - Corona Proof Plezier wil een website starten waar corona-proof amusement gebundeld wordt. De nieuwe portal moet het vermaak, dat corona-proof wordt aangeboden, door zzp’ers in één overzicht duidelijk maken. Consumenten kunnen er zoeken naar uitjes, entertainment en horeca aan huis. Ondernemers kunnen zich aanmelden voor een gratis link op de website.

De nieuwe portal Corona Proof Plezier (CPP): www.coronaproofplezier.nl gaat eind november live, mist er voldoende aanmeldingen zijn van aanbieders. Initiatiefneemster Annelou Bangert, in het dagelijks leven eigenaar van een online woningmakelaardij: “Als je iets leuks wilt doen, maar wel corona-proof, is dat nog best moeilijk zoeken. Tegelijkertijd zijn er veel goede ideeën van kleine en grotere ondernemers die deze crisis als een kans zien. Maar dan moet je als consument wel weten dat het bestaat.” Bangert noemt het voorbeeld van de Discobus, die op de stoep een mini-feestje komt geven. “Super leuk en heel succesvol maar ik had het niet geweten als ik het niet op tv gezien had.” Mede hierdoor kwam zij op het idee voor de website.

Vraag en aanbod

Doel van de website is het bij elkaar brengen van vraag en aanbod. Maar ook wil CPP andere ondernemers, vooral ZZP’ers in de cultuur, horeca- en amusementssector, die het nu heel moeilijk hebben, op ideeën brengen. Iedereen kan activiteiten aanmelden, klein en groot. Ook op het gebied het bezorgen van eten en drinken, online cursussen, zoom-gezelligheid, buiten sporten in kleine groepjes, kant-en-klare feestpakketten voor thuis enz.

Ondernemers die zich willen aanmelden kunnen een email sturen naar info@coronoproofplezier.nl.

Bron: @FoodClicks

Initiatiefneemster Annelou Bangertvan website Corona Proof Plezier

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid