Primera start met telefoonreparaties


Formulenieuws – Gemaksformule Primera start, in samenwerking met de telerepair group en PostNL, met het aanbieden van een nieuwe dienst; telefoonreparatie. De dienst past in het streven van de formule om meer klanten te trekken. Na een korte pilot, zal de dienst volgend jaar landelijk worden uitgerold bij de 478 winkels. Joost Bakker van Primera: "In onze strategie zetten wij enerzijds in op verdere uitbreiding van het 'cadeau assortiment' en focussen wij anderzijds op het toevoegen van 'handige services'. Hierbij kunnen wij, met onze winkels, voor diverse partijen, fungeren als inname en uitgave punt. Naast het feit dat wij ons direct richten op de consument, focussen wij ons tegelijkertijd ook op de samenwerking met mobiele operators en fabrikanten. Voor deze partijen kunnen wij een efficiënt kanaal zijn, voor wat betreft de afhandeling van reparaties". PostNL verzorgt de distributie en de telerepair group de reparaties. Hiermee is het volledige logistiek traject geborgd. De reparaties worden uitgevoerd conform de eisen van de fabrikant en er wordt uitsluitend gewerkt met originele onderdelen. De telerepair group verricht al bijna 10 jaar reparaties voor fabrikanten zoals Apple, Samsung, Sony, LG, Kazam en Huawei. "Door de samenwerking met Primera beschikken wij nu ook over een landelijke dekking en servicegerichte ondernemers, waardoor wij verwachten een aantrekkelijke partij te zijn voor telecomaanbieders", aldus Dick de Ruiter. Bron: Primera

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid