Ramzy Group gaat samenwerken met Royal Swinkels


V.l.n.r: Ramez Ramzy, Noud Swinkels, Bahaa Ramzy

Samenwerking - De Ramzy Group en Royal Swinkels Family Brewers gaan samenwerken. De bierbrouwer uit Brabant versterkt hiermee haar positie in de hoofdstad. De Ramzy Group exploiteert in Amsterdam 35 bars, restaurants en hotels en is daarmee een gevestigde speler binnen de Amsterdamse hospitalitysector. Deze samenwerking legt tevens de basis voor verdere Amsterdamse groei van de Ramzy Group.

Als onderdeel van deze samenwerking zal Swinkels Family Brewers verschillende speciaalbieren, Swinckels’ en Bavaria schenken in alle cafés, restaurants en hotels van de Ramzy Group. Noud Swinkels, National Account Director Horeca bij Swinkels Family Brewers over de samenwerking: “De samenwerking met de Ramzy Group past goed in onze strategie om onze aanwezigheid in de horeca uit te breiden. Daarnaast vinden beide familiebedrijven dezelfde kernwaarden belangrijk en dat is essentieel voor duurzame groei en investeren in nalatenschap. Ik kijk daarom uit naar een succesvolle toekomst waarin we duurzaam investeren in onze hoofdstad Amsterdam.”

Skylounge

De nieuwe samenwerking en investering zorgt ook voor een versnelling van de groei van de Ramzy Group, aangezien dit de uitbreidings- en overnamestrategie versnelt. Ramzy Group zet in op een brede Amsterdamse horeca-portefeuille waarin alle segmenten vertegenwoordigd worden. Recentelijk is de luxe Ventuno SkyLounge toegevoegd aan de portefeuille. Met dertig jaar ervaring in de Amsterdamse horeca- en vastgoedsector heeft de Ramzy Group gestaag haar positie versterkt. De basis van de Ramzy Group is gelegd door de vader van Ramez Ramzy een snackbar nabij het Rembrandtplein, opende. De Ramzy Group is nu uitgegroeid tot een belangrijke speler in Amsterdam.

Opbouwen

Ook Ramez Ramzy (30), CEO van de Ramzy Group, is enthousiast over de samenwerking, "Voor ons is deze samenwerking met de Swinkels Family Brewers een mijlpaal in de geschiedenis van de Ramzy Group. Het is fantastisch om samen te werken met een familiebedrijf dat net als wij een lange historie van succes en toewijding aan kwaliteit heeft. We zijn beide familiebedrijven die iets willen opbouwen voor de volgende generatie maar ook duurzaam willen investeren in de ontwikkeling van Amsterdam.”

Bron: Ramzy Group/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

burgerme lanceert nieuw virtueel merk YAY FRY-DAY

Formulenieuws - burgerme heeft de lancering aangekondigd van een virtuele merk: YAY FRY-DAY. Het virtuele merk is gericht op gefrituurde kip biedt de franchisenemers de kans twee merken vanuit één keuken de exploiteren, waardoor er een breder publiek kan worden bereikt. De komst van het nieuwe merk wordt gemeld door de Nationale Franchise Gids.

Lees bericht


CrowdAboutNow groeit 50% in eerste zes maanden

Financiering - Crowdfunding platform CrowdAboutNow, dat het kleinbedrijf financiert met behulp van hun klanten en fans, heeft in het eerste halfjaar van 2024 11 miljoen gefinancierd. Dit is een record voor het platform en een groei van 50% ten opzichte van vorig jaar. Dat meldt het financieringsplatform maandag in een bericht.

Lees bericht

Udo Delfgou nieuwe algemeen directeur KHN

Benoeming - Koninklijke Horeca Nederland (KHN) laat weten dat Udo Delfgou per 1 oktober aantreedt als de nieuwe algemeen directeur van de branchevereniging voor de horeca. Hij volgt in die functie Dirk Beljaarts op, die recent benoemd is in het huidige kabinet als minister van Economische Zaken. Delfgou heeft veel bestuurlijke ervaring.

Lees bericht



Instock redt in 10 jaar tijd 3 miljoen kilo voedsel

Voedselverspilling - Instock viert dit jaar het tienjarig bestaan. Sinds de oprichting in 2014 heeft Instock zich niet alleen ontwikkeld van een restaurantconcept tot een duurzame horeca groothandel (InstockMarket), maar heeft ook een indrukwekkende 3 miljoen kilo voedsel gered van verspilling.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid