Restaurantketen De Beren neemt de 22 bezorgrestaurants over


Voor 10% van Nederland is De Beren daarnaast de laatste keten waar ze aten

Formulenieuws – Restaurantketen De Beren neemt de 22 restaurants over van de gelijknamige bezorgtak. Het bedrijf hoopt door de fusie sneller te kunnen groeien. Dat laat eigenaar Ad Schaap weten op zijn linkedin.

De restaurants zijn per 1 juni overgenomen van zijn zakenpartner Martijn Jansen, aan wie hij de bezorgtak vijftien jaar geleden verkocht. Door de terugkoop ontstaat er nieuw compleet bedrijf, dat als ‘één van de weinige complete horecaformules van Nederland consumenten in álle behoeftes kan voorzien’, zo laat Schaap weten.

De Beren telt na de fusie 44 restaurants in Nederland. Achter de schermen wordt hard gewerkt om de twee bedrijven te stroomlijnen. Bedoeling is er één strek merk van te maken waarbij de twee formules volledig worden geïntegreerd.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Beren populairste restaurantketen Nederland

Onderzoek – De Beren is de best bezochte restaurantketen in Nederland (14%). Bovendien is De Beren de laatst bezochte keten voor 10% van de Nederlanders. Personen in de leeftijd van 18 tot en met 34 jaar bezoeken het vaakst een restaurantketen (65%).

Lees bericht


Gemiddelde NPS Nederlandse restaurantketens is +72

Onderzoek - De grootste restaurantketens van Nederland scoren gemiddeld een Net Promoter Score (NPS) van +72. Proeflokaal Bregje krijgt de hoogste score (+91). Het is opvallend dat drie van de vijf meest bezochte ketens een NPS krijgen die lager is dan gemiddeld. De 18- tot 34-jarigen geven gemiddeld een lagere score dan oudere bezoekers.

Lees bericht


Marjolein Mens wordt nieuwe CCO De Beren

Benoeming – Marjolein Mens (31) is onlangs benoemd tot Chief Commercial Officer (CCO) van franchiseformule De Beren. Mens startte in 2014 bij de restaurantketen, na haar studie Communicatie Media en Informatietechnologie, en wordt nu lid van de directie. Zij wil gaan testen met prijsdifferentiatie en verder verduurzamen

Lees bericht


De Beren wakkert richting Valentijnsdag de liefde aan

Horeca - De Beren start de Valentijnscampagne ‘Proef de Spanning’. Het restaurantconcern weet dat Valentijnsdag het uitgelezen moment voor veel koppels is om ‘de grote vraag’ te stellen, en om stellen die klaar zijn voor de volgende stap een handje te helpen kunnen zij een geheel verzorgd huwelijksaanzoek met alles erop en eraan winnen bij De Beren.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid