Rotterdam heeft eerste Beers&Barrels volgens nieuw concept


De Beers&Barrels; in Rotterdam heeft een nieuwe uitstraling gekregen

Horecaformule – Na een grondige verbouwing is de nieuwste Beers&Barrels vandaag geopend in Central Plaza aan de Weena in Rotterdam. Het is de eerste locatie volgens het nieuwe concept van Beers&Barrels, waar naast diverse bieren en een kwalitatief aanbod aan (dry-age) vleesgerechten, ook cocktails en vega(n) gerechten op de kaart staan.

Met de opening van Beers&Barrels Rotterdam geeft horecagroep Restaurant Company Europe (RCE), waar Beers&Barrels onder valt, een nieuwe invulling aan het opvallende hoekpand aan de Weena. De afgelopen maanden is hard gewerkt om een nieuwe plek te creëren, waar zowel bierliefhebbers als cocktail-lovers zich thuis zullen voelen,’ vertelt Sandra van Halderen (CEO RCE).

De vierde Beers&Barrels locatie heft een duidelijk andere uitstraling dan de drie bestaande Beers&Barrels locaties in Utrecht en Breda. De horecaformule onderging de afgelopen tijd een grote restyling, waarmee aan het robuuste Beers&Barrels een meer verfijnde en volwassen laag werd toegevoegd. Ook het logo en de huisstijl is compleet vernieuwd. Rotterdam is daarmee de eerste locatie met deze vernieuwde stijl.

Bredere doelgroep

Met de restyling wil Beers&Barrels een bredere doelgroep gaan aanspreken. De tijd van stereotype focus op bierpullen en vlees laten ze achter zich. Ook als je geen bierdrinker bent of als je zin hebt in een smakelijk vega(n) gerecht, moet Beers&Barrels Rotterdam de perfecte plek zijn voor lunch, een uitgebreid avondje dineren of een gezellige after-work borrel tot in de late uurtjes..

Taptafels

Met de ‘taptafels’ biedt Beers&Barrels een unieke beleving, perfect voor een personeelsuitje of avond bijkletsen met vrienden. Dit begint al bij het wegen van je eigen fust in de barrel room. Nadat deze is aangesloten, kan het zelf biertappen beginnen.

Bron: RCE/@FoodClicks

Inrichting is wat robuuster
Het nieuwe logo
Beers&Barrels; aan de Weena

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Schiphol opent met Avolta nieuw horecaconcept Salon

Luchthaven – Schiphol heeft in samenwerking met travel retailer Avolta (voorheen HMSHost) twee nieuwe horecaconcepten geopend in Lounge 1 op de luchthaven. Salon, geïnspireerd door de grachten en terrassen van Amsterdam, bestaat uit een Grand Café en Deli.

Lees bericht


Compass Group nieuwe horecapartner WEC

Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.

Lees bericht


CIRFOOD nieuwe cateraar Evides Waterbedrijf

Catering - Evides is na Vitens het tweede waterbedrijf in het portfolio van CIRFOOD. De cateraar uit Hoofddorp breidt hiermee het portfolio in het B&I segment wederom verder uit.  Evides heeft CIRFOOD als nieuwe horecapartner gecontracteerd voor zowel de restaurant als de banqueting voor de locaties Kralingen en Spijkenisse.

Lees bericht


Foodsector bewust van invloed Gen-Z maar actie blijft uit

Onderzoek – In de foodsector is meer dan de helft (63%) zich ervan bewust dat Gen-Z andere behoeftes en wensen heeft op het gebied van buitenshuis eten. Toch past niet iedereen zich direct aan op de opkomst van met name Gen-Z. Dit blijkt uit onderzoek van de GROUP7 Professional Community onder respondenten uit Nederland (443), uit de segmenten Horeca, Fastservice en Catering, dat...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid