Rotterdam krijgt met SMASH een nieuwe hamburgerervaring
Horecaconcept – Rotterdam moet binnenkort een nieuw horecaconcept krijgen waar alles draait om de hamburger. Initiatiefnemer Diego Buik belooft een bescheiden menukaart maar ‘met de vertrouwde kwaliteit van Chef Diego en Diego’s Burgers, vertaald naar een 'diner-concept' met burgers, friet en dranken’.
Momenteel wordt er hard gewerkt om de financiering rond te krijgen. Daarom is een crowdfunding opgezet. Om Rotterdammers te overtuigen van de kwaliteit en de smaak van de smash burgers is in samenwerking met Diego's een pop-up in het restaurant opgezet. De pop-up is vanaf 13 december open en beperkt tot 8 gasten per avond.
Uitgangspunt bij SMASH is het serveren van een hamburger zoals die bedoeld is: een verse bun van dasbrot, vers gedraaid vlees van de jong & vader, en smaakvolle sauzen en toppings. De hamburger moet een genot zijn voor alle zintuigen en een traktatie zijn voor zowel de burgerbeginner als de ware burgerholic; burgers om te delen en te ervaren. Diego Buik richt zich met het concept SMASH op eat-in, take-out, delivery en foodfestivals.
Bron: Diego Buik/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Smash haalt crowdfundingdoel en gaat nu voor terras
Horecaconcept - Dankzij de steun van 127 ambassadeurs heeft hamburgerspecialist Diego Buik in Rotterdam 100% van zijn crowdfundingdoel voor zijn nieuwe horecaconcept Smash binnengehaald. Dit betekent dat de locatie binnenkort de deuren zal openen.
Lees berichtBelgisch horecaconcept Wasbar wil starten in Nederland
Buitenland - Het Vlaamse horecaconcept Wasbar komt mogelijk naar Nederland. Het horecaconcept meldt dit aan het Belgische blad De Tijd. Volgens productmanager Johan Luypaert heeft het horecaconcept de ambitie de komende jaren tientallen vestigingen te openen, vooral in het zuiden van Nederland.
Lees berichtCompass Group nieuwe horecapartner WEC
Catering - Compass Group Nederland en het WEC (Werelderfgoedcentrum Waddenzee) gaan een samenwerking aan. Als de nieuwe horecapartner van het WEC zal Compass Group Nederland een bijzonder horecaconcept ontwikkelen dat de schoonheid en het belang van het Waddengebied weerspiegelt.
Lees berichtRotterdam The Hague Airport opent Starbucks Kiosk
Luchthaven – Afgelopen week heeft Avolta (voorheen HMSHost) een nieuwe Starbucks geopend op luchthaven Rotterdam The Hague Airport. De locatie is gevestigd aan airside en was voorheen een zogenaamde pop-uplocatie.
Lees berichtHamburgermerk Carl’s Jr. heeft plannen in Nederland
Formulenieuws – Het premium Californische hamburgermerk Carl’s Jr. heeft plannen om in Nederland te starten. Het bedrijf heeft franchise consultant Franchise Match opdracht gegeven franchisepartners daarvoor te vinden.
Lees berichtMagnicity bouwt nieuw horecaconcept bovenin Rotterdamse De Zalmhaven
Horecaconcept – In Rotterdam opent eind dit jaar een nieuw en innovatief restaurant- en bar concept in De Zalmhaven. In het hoogste gebouw van de Benelux gaat Magnicity, wereldleider in stedelijke recreatie op grote hoogte, een horecaconcept met experience openen op de 57ste & 58ste verdieping van dit hoge gebouw.
Lees bericht