‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant


Actie – De introductie van Lay’s Iconic Restaurant Flavours krijgt een follow-up met de opening van ‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant. Twee dagen lang kunnen geïnteresseerden de smaken thuis laten bezorgen Uber Eats. De actie start vandaag en loopt tot morgen en is alleen in Amsterdam.

Onlangs introduceerde het chipsmerk een drietal  restaurant-flavours, te weten die van KFC, Subway en Pizza Hut. Deze Restaurant Flavours-range moest de restaurantervaring thuis nabootsen en het ‘niet uiteten kunnen gaan’ iets dragelijker maken.

Aan de introductie van het chipsmerk van Pepsico  was een prijsvraag verbonden om te kunnen beoordelen hoe de smaak van een KFC, Subway en Pizza Hut is. Lay’s zelf had die smaken vertaald in de crunchy chicken van KFC, Subway’s sticky sweet teriyaki en cheesy margherita van Pizza Hut. De chips zijn gepresenteerd onder het motto ‘het beste van twee werelden’.

Wie in Amsterdam woont, kan donderdag 3 juni en vrijdag 4 juni tussen 15 uur en 21 uur de chips smaken bestellen via Uber Eats. Die levert ‘m voor €2,00 per zak aan je deur.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

7UP start zomercampagne ‘Sociable Food Moments’

Campagne - 7UP komt met een nieuwe campagne. Het frisdrankmerk van PepsiCo, dat in Nederland door Vrumona wordt gedistribueerd, wil in de campagne laten zien dat bij het hebben van meer vrijheid na de lockdowns, veranderende regelgeving en social distancing, de frisse smaak 7UP Free goed past.

Lees bericht


Chipsmerk Lay’s introduceert 3 iconische restaurant-smaken

Introductie – Lay’s, het zoutjes- en chipsmerk van PepsiCo, komt met een drietal smaken, die gekoppeld zijn aan een drietal iconische fastservicerestaurants. Deze Restaurant Flavours-range moeten de restaurantervaring thuis nabootsen en het ‘niet uiteten kunnen gaan’ iets dragelijker maken, grapt het introductiebericht.

Lees bericht

KFC-kip bitterballen nu ook te koop in supermarkt

Formulenieuws – Voor het eerst brengt KFC een product uit de restaurant naar de supermarkt. Voortaan zijn de oer-Hollandse kip bitterballen van de fastfoodketen te vinden in het diepvriesvak van Albert Heijn. Het gaat om twee varianten: de Crunchy Kip Bitterballen en de Spicy Kip Zinger Bitterballen, beide voorzien van de 1 ster Beter Leven keurmerk van de Dierenbescherming.

Lees bericht

7UP vervangt groene fles voor transparante versie

Frisdranken - Vrumona, bottelaar van 7UP in Nederland, vervangt met ingang van half februari de iconische groene fles van 7UP van glas en PET voor een transparante fles van ongekleurd PET. Reden van de omschakeling is een volgende stap naar een verdere circulaire economie.

Lees bericht


‘Nederlanders gek op chocolade, chips en zoutjes’

Onderzoek - Nederlanders trakteerden zichzelf tijdens het afgelopen coronajaar vooral op chocolade, chips en zoutjes. Dit blijkt uit een onderzoek van de Branchevereniging VBZ voor koek, snoep, chocolade, zoutjes en nootjes, uitgevoerd door Peil.nl. Bij mannen staan chips of zoutjes bovenaan. Bij vrouwen staat chocolade op nummer één.

Lees bericht

Eerste foto’s van ESSO-tankstation De Ruyven met KFC

Petrol – Vandaag opende de eerste ESSO-tankstation van de EG Group met daarin een vestiging van een KFC-restaurant. De locatie De Ruyven aan de A13 tussen Rotterdam en Den Haag was sinds vorige week al wel open met de Go Fresh- en het Spar-assortiment, maar het fastservice restaurant met drive trhu was nog gesloten. Tot vandaag.

Lees bericht



© 2021 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid