‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant
![](/images/made/uploads/Lays_online_pop-up_restaurant_1080_1156_90.jpg)
Actie – De introductie van Lay’s Iconic Restaurant Flavours krijgt een follow-up met de opening van ‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant. Twee dagen lang kunnen geïnteresseerden de smaken thuis laten bezorgen Uber Eats. De actie start vandaag en loopt tot morgen en is alleen in Amsterdam.
Onlangs introduceerde het chipsmerk een drietal restaurant-flavours, te weten die van KFC, Subway en Pizza Hut. Deze Restaurant Flavours-range moest de restaurantervaring thuis nabootsen en het ‘niet uiteten kunnen gaan’ iets dragelijker maken.
Aan de introductie van het chipsmerk van Pepsico was een prijsvraag verbonden om te kunnen beoordelen hoe de smaak van een KFC, Subway en Pizza Hut is. Lay’s zelf had die smaken vertaald in de crunchy chicken van KFC, Subway’s sticky sweet teriyaki en cheesy margherita van Pizza Hut. De chips zijn gepresenteerd onder het motto ‘het beste van twee werelden’.
Wie in Amsterdam woont, kan donderdag 3 juni en vrijdag 4 juni tussen 15 uur en 21 uur de chips smaken bestellen via Uber Eats. Die levert ‘m voor €2,00 per zak aan je deur.
Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Eerste energieneutrale KFC-restaurants in Nederland
Formulenieuws – De Kentucky Fried Chicken (KFC)-locaties in Almelo en Steenwijk zijn de eerste vestigingen met een A+++++ certificering. Dit betekent dat de restaurants erkend zijn als volledig energieneutrale gebouwen met het hoogste energielabel dat er op dit moment is. Volgens KFC is het een primeur in de Nederlandse fastfoodservice-industrie.
Lees berichtCarola Hundling nieuwe Retail Sales Director Nederland PepsiCo
Benoeming – PepsiCo stelt per direct Carola Hundling aan als Retail Sales Director Nederland. In deze nieuw gecreëerde rol zal de 37-jarige Hundling samen met haar team verantwoordelijk zijn voor alle food-categorieën van PepsiCo binnen Retail.
Lees berichtWereldwijde primeur voor ‘Nacht KFC’ met Kipsalon
Formulenieuws - Een wereldwijde primeur voor KFC in Rotterdam. Daar opent de allereerste ‘Nacht KFC’, geopend van 22:00 uur tot 04:00 uur ‘s nachts voor de echte late night cravings. Met exclusief op het menu, KFC’s versie van de iconische kapsalon.
Lees berichtPepsiCo investeert 200 miljoen in verduurzaming chipsfabriek
Verduurzaming – PepsiCo wil haar Belgische fabriek in Veurne met meer dan 200 miljoen verder verduurzamen. Het wil de productie met 35% verhogen en het gebruik van fossiele brandstoffen afbouwen met als doel de broeikasgasemissies te verlagen met 75%. Ook moet de fabriek na de ombouw in 2030 8 keer minder leidingwater in het productieproces gebruiken dan nu het geval is.
Lees berichtKHN lanceert het Fastservice Manifest
Actie – Koninklijke Horeca Nederland (KHN) en zes fastservice-bedrijven hebben de afgelopen maanden gewerkt aan een Fastservice Manifest. Doel is actief bij te dragen aan een gezondere voedselomgeving.
Lees berichtPepsi komt met blauwe ‘Electric Blue’ cola
Introductie – Pepsi wil de cola-categorie opschudden met de lancering van een gloednieuwe, limited edition blauwe cola: Pepsi Electric. Na de rebranding van het merk eerder dit jaar en voortdurende smaakinnovatie binnen de markt, wil het colamerk met de nieuwe lancering inspelen op de voorkeuren van Generatie Z.
Lees bericht