‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant


Actie – De introductie van Lay’s Iconic Restaurant Flavours krijgt een follow-up met de opening van ‘s Werelds eerste Lay’s online pop-up restaurant. Twee dagen lang kunnen geïnteresseerden de smaken thuis laten bezorgen Uber Eats. De actie start vandaag en loopt tot morgen en is alleen in Amsterdam.

Onlangs introduceerde het chipsmerk een drietal  restaurant-flavours, te weten die van KFC, Subway en Pizza Hut. Deze Restaurant Flavours-range moest de restaurantervaring thuis nabootsen en het ‘niet uiteten kunnen gaan’ iets dragelijker maken.

Aan de introductie van het chipsmerk van Pepsico  was een prijsvraag verbonden om te kunnen beoordelen hoe de smaak van een KFC, Subway en Pizza Hut is. Lay’s zelf had die smaken vertaald in de crunchy chicken van KFC, Subway’s sticky sweet teriyaki en cheesy margherita van Pizza Hut. De chips zijn gepresenteerd onder het motto ‘het beste van twee werelden’.

Wie in Amsterdam woont, kan donderdag 3 juni en vrijdag 4 juni tussen 15 uur en 21 uur de chips smaken bestellen via Uber Eats. Die levert ‘m voor €2,00 per zak aan je deur.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Subway’s Royal Submarines delen gratis Subs uit

Actie – Na het overweldigende succes van vorig jaar keren de Subway Royal Submarines deze Koningsdag terug naar de Amsterdamse grachten. Dit jaar brengen ze de nieuwe Signature Series vanaf het water en op de kade naar de feestvierders om hen te trakteren op een gratis Sub.

Lees bericht


PepsiCo verlaagt zoutgehalte Lays chips met 25%

Introductie – Lay’s, het grootste merk van PepsiCo in Nederland, heeft aangepaste recepturen waardoor het productportfolio 25% minder zout bevat dan vergelijkbare aardappelchips van andere aanbieders in de markt. Met deze stap levert PepsiCo wederom een positieve bijdrage aan het minder consumeren van zout door Nederlandse consumenten.

Lees bericht

‘HEMA populairste keten voor koffie en lunch’

Onderzoek – HEMA is de populairste keten voor koffie en lunch in Nederland. Nederlanders halen ruim een kwart (27%) van de bestellingen af bij koffie- en lunchketens. De locatie vormt de belangrijkste keuzereden. Dit blijkt uit de Nationale Benchmark Koffie- en Lunchketens, een grootschalig onderzoek van Multiscope onder bijna 5.000 Nederlanders.

Lees bericht

Subway introduceert Signature Series in Nederland

Formulenieuws – Broodjesketen Subway start met een nieuwe lijn sandwiches de Signature Series. De lijn bestaat uit acht sandwich creaties, die speciaal door chefs ontworpen. Volgens Subway geldt de introductie als de grootste menuwijziging in 58 jaar.

Lees bericht


Sandra Vingerling nieuwe directeur Retail Vrumona

Benoeming - Sandra Vingerling start per 1 mei 2024 als nieuwe directeur Retail bij Vrumona, onderdeel van Royal Unibrew. Zij neemt de functie over van Arjen Reijnierse, die deze verantwoordelijkheid momenteel a.i. vervult. Vrumona kiest hiermee voor een interne opvolger.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid